Funcións

  • Realizar estudos, informes, estatísticas e análises a pedimento dos superiores.
  • Centralizar e almacenar datos estadísticos da universidade.
  • Publicar os datos estatísticos considerados de interese para o coñecemento do público xeral, a través da web da universidade, ou doutros soportes que se consideren axeitados.
  • Analizar a organización administrativa e as necesidades de medios técnicos e humanos das unidades administrativas da universidade e formular propostas de mellora.
  • Confeccionar, en colaboración co resto das unidades, datos estatísticos solicitados á Universidade de Vigo, redactando directrices de elaboración e conservación.
  • Coordinar e xestionar o sistema de queixas, suxestións e parabéns da universidade.
  • Xestionar o portal de transparencia da institución no relativo ás obrigas de publicidade activa.
  • Xestionar os indicadores do sistema de información da Universidade de Vigo, do sistema integrado de información universitaria e outros que se demanden.
  • Coordinar a redacción da memoria de responsabilidade social e colaborar na difusión das actividades relacionadas coa mesma.
  • Colaborar e prestar apoio ás actividades de seguimento, medición e análise do sistema de xestión de calidade e da súa acreditación ou certificación.
  • Manter actualizados e dar publicidade cando corresponda, aos catálogos e guías nas que se recolla a normativa e os manuais de procedemento da universidade.

 

 

Rectoría | University Campus | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibility | Site map | Legal Advise