Varios mozos e mozas miran á camara. Nsa mans levan pintadas letras que forman "Non ao acoso"

Prevención do acoso sexual e por razón de sexo

Se tes coñecemento dalgunha situación de acoso sexual ou por razón de sexo, os pasos que se deben seguir son:

• Poñerte en contacto co enlace de igualdade do teu centro ou directamente coa Unidade de Igualdade.
  • Denunciar os feitos ante a Comisión contra o Acoso Sexual (CAS).
  • A denuncia pode ser presentada pola persoa acosada ou por unha terceira persoa que teña coñecemento da situación. Neste último caso, para poder iniciar o procedemento, a vítima deberá ratificala.
  • Interpoñer a denuncia no prazo de tres meses contados desde que tivo lugar a situación de acoso.
  • Quen pode denunciar? Alumnado, PDI, PAS, outro persoal vinculado, persoal afecto a contratas ou subcontratas externas e persoas con contrato administrativo ou privado.

Para máis información, podes contactar con:
Unidade de Igualdade
igualdade@uvigo.es