Programa de Doutoramento en Ciencias da Educación e do Comportamento

Knowledge area

Área de Ciencias Sociais e Xurídicas

Administrative information

Facultade de Ciencias da Educación

Coordination of the degree

Xosé Manuel Cid Fernández

Centro ao que se adscribe

Escola Internacional de Doutoramento

Campus

Ourense
  • Rafael José Adalid Rodríguez

    Nome: A mitoloxía galega relacionada coa auga. Análise de contido e aproveitamento como recurso en educación.
    Data de lectura:
    Directores:

    Xosé Manuel Cid Fernández

  • María Cristina Sánchez Martínez

    Nome: “Uso das tabletas dixitais na Educación Primaria”
    Data de lectura:
    Tese con mención internacional
    Directores:

    María Carmen Ricoy Lorenzo

  • Alba Adá Lameiras

    Nome: Análise do Twitter dos medios deportivos en España con perspectiva de xénero: A invisibilización das mulleres deportistas
    Data de lectura:
    Tese con mención internacional
    Directores:

    Yolanda Rodríguez Castro

  • María Victoria Carrera Fernández

    Nome: Discursos e prácticas de otredade en alumnado galego e portugués de secundaria: Aportacións dunha pedagoxía crítica e queer
    Data de lectura:
    Tese con mención internacional
    Directores:

    Xosé Manuel Cid Fernández

  • Bruno Bastos Vieira de Melo

    Nome: Ensayo dunha nova teoría etiolóxica do microbioma humano no Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad
    Data de lectura:
    Directores:

    Salvador Guillermo González González, María del Mar García Señorán, Maria Joâo Fernandes Trigueiro

  • Aida Ramos Trigo

    Nome: Prevención do risco de dificultades de aprendizaxe lector mediante un programa de intervención cognitiva
    Data de lectura:
    Directores:

    Manuel Deaño Deaño, María del Mar García Señorán, Sonia Alfonso Gil

  • Sandra Limia González

    Nome: Instrución na facilitación da planificación na escritura en estudantes de Educación Primaria
    Data de lectura:
    Directores:

    Manuel Deaño Deaño, Sonia Alfonso Gil

  • Patricia Alonso Ruido

    Nome: Avaliación do fenómeno do Sexting e dos Riscos emerxentes da Rede en adolescentes da Provincia de Ourense
    Data de lectura:
    Tese con mención internacional
    Directores:

    María Lameiras Fernández, Yolanda Rodríguez Castro

  • Vitor Domingos Simões da Silva

    Nome: Alteracións do equilibro en personas con dificultades intelectual e de desenvolvemento: desempeño en condicións dobre-tarefa e proposta dun programa de intervención realizado en contexto socioeducativo.
    Data de lectura:
    Directores:

    Nuno Rocha Barbosa, Manuel Deaño Deaño, Xosé Manuel Cid Fernández

  • Maria João Valente da Silva Couto

    Nome: As TIC como recursos de ensino na aprendizaxe da Matemática na ensinanza secundaria
    Data de lectura:
    Directores:

    María Carmen Ricoy Lorenzo

  • Manuel Vidal López

    Nome: O ensino das ciencias centrada en actividades prácticas de laboratorio. Un estudio de caso na formación inicial de mestras e mestres de Educación Infantil
    Data de lectura:
    Directores:

    Pedro Membiela Iglesia

Description

Este programa pretende a formación de doutores e doutoras nestes dous amplos campos de coñecemento, concretados nas liñas de investigación ofertadas, así como naquelas outras que se podan incorporar a partir da detección de novas necesidades investigadoras, a existencia de candidatos/as para abordalas, e o convite a novos especialistas para que colaboren na orientación das mesmas.Un programa dirixido fundamentalmente a graduados/as e posgraduados/as das Universidades galegas e do Norte de Portugal, coa porta aberta a investigadores dos territorios e linguas afíns que escollan a Universidade de Vigo para contribuír á produción de coñecemento nas liñas de investigación sinaladas.O noso pasado e as nosas expectativas de creación colectiva nos campos da educación, psicoloxía, psicopedagoxía, xerontoloxía, sociopedagoxía, sexoloxía ou etnografía, entre outros, aparecen reflectidos nesta páxina web, e pódese solicitar mais información contactando cos servizos de xestión ou co profesorado responsable da dirección e impartición do programa.

Year of beginning impartation: 2013
Date of publication in the DOG:
Date of publication in the BOE:
New entry seats: 14

  • Ámbitos de intervención socioeducativa
  • Educación para a paz e interculturalismo
  • Perspectiva histórica na educación
  • Dificultades de aprendizaxe escolar e proceso cognitivos
  • Intervención para a mellora da aprendizaxe
  • Necesidades específicas de apoio educativo
  • Motivación e aprendizaxe
  • Saúde, sexualidade e xénero
  • Psicoloxía clínica e saúde
  • Sáude e calidade de vida
  • TIC e MCS aplicados á educación
  • Innovación educativa
  • Educación de adultos
  • Atención á diversidade en educación
  • Investigación biográfico-narrativa
  • Psicoloxía Clínica e da Saúde
  • Innovación e investigación educativa no ensino da Ciencia
  • Educación e pedagoxía social
  • TIC e MCS para a educación
  • Educación no ámbito escolar
  • Saúde e calidade de vida
  • Psicología clínica e saúde
  • Saúde, sexualidade e xénero
  • Identificación, caracterización e intervención nas necesidades específicas de apoio educativo
  • Intervención para a mellora da aprendizaxe

Técnicas Multivariadas

Co-Ensino e Modelos de Colaboración Interdisciplinar en Educación Secundaria

Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa

Técnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos

Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe

The Doctoral Quality Assurance System at the University of Vigo is institutional in nature.

It is directed and coordinated through the International Doctoral School (EIDO).

General information on quality management in PhDs (documentation of the quality assurance system, quality policy and objectives, quality programs, EIDO Quality Commission) is available at this link.