Programa de doutoramento en Comunicación

Knowledge area

Área de Artes e Humanidades
Área de Ciencias Sociais e Xurídicas

Administrative information

Facultade de Filoloxía e Tradución Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación

Coordination of the degree

Aurora García González

Centro ao que se adscribe

Escola Internacional de Doutoramento

Campus

Vigo

Código RUCT

    • Lucía Lorenzo Espiña

      Nome: A intertextualidade nos textos audiovisuais: Proposta dun modelo universal para o tratamento de intertextos.
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      Marta García González, María Teresa Veiga Díaz

    • Mercedes Martínez Lorenzo

      Nome: A accesibilidade aos medios en Galicia e en galego: Guía de subtitulado inclusivo
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      Ana María Pereira Rodríguez, Pablo Romero Fresco

    • José Ángel Fernández Holgado

      Nome: Os valores sociais no cinema distópico do século XXI
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      María Mercedes Román Portas

    • Miguel Filipe de Sousa Santos

      Nome: A construción discursiva de refuxiados e migrantes na crise migratoria 2015-16: Unha análise á luz do concepto de solidariedade en xornais portugueses e ingleses
      Data de lectura:
      Directores:

      Óscar Díaz Fouces, Benigno Fernández Salgado

    • Ana Abad de Larriva

      Nome: A construción das bases da presenza dunha figura comunicativa a partir do adestramento actoral

      Data de lectura:
      Directores:

      Aurora García González, Inmaculada López Silva

    • Renata Canevari Modernel

      Nome: A ética nos estudos de grao en Deseño. Situación das universidades españolas (2018-2020).
      Data de lectura:
      Directores:

      Aurora García González, Beatriz Feijoo Fernández

    • Joana Isabel Querido Rodrigues Santos Gomes

      Nome: Retórica Dixital: análise de ferramentas persuasivas en Massive Open Online Courses portugueses e españois
      Data de lectura:
      Directores:

      Óscar Díaz Fouces, Joan Miquel Verges, Carlos Garrido Rodríguez

    • Sara Raquel de Paiva Abreu Teixeira

      Nome: A influencia do márketing móbil na intención de compra do consumidor ibérico.
      Data de lectura:
      Directores:

      Benigno Fernández Salgado, RAMIRO GONÇALVES MOREIRA

    • Manuel Alberto Ramos Maçães

      Nome: O papel da comunicación, do liderado e do compromiso dos traballadores no cambio organizacional
      Data de lectura:
      Directores:

      María Mercedes Román Portas

    • Rocío Gutiérrez Díaz

      Nome: O plaxio de produtos publicitarios: Análise da protección xudicial e extraxudicial fronte á copia ou imitación no ámbito da publicidade
      Data de lectura:
      Directores:

      María Del Pilar Hortensia García Soidan

    • Joaquín Antonio Vallejo Moreno

      Nome: Narrativa fotográfica da época do terrorismo no Perú: Comparativa da exposición fotográfica "Yuyanapaq. Para lembrar" co Diario de Marka e a revista Caretas. Casos Uchuraccay e Lucanamarca (1983-1986).
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      María Mercedes Román Portas

    • Rolf Kemmler

      Nome: Os inicios da aprendizaxe e do ensino do alemá en Portugal: os primeiros manuais do ensino do alemá (1863-1926) como reflexo do método gramática e tradución?
      Data de lectura:
      Directores:

      María José Corvo Sánchez

    • Concepción Gómez López

      Nome: O tratamento informativo da pobreza e a exclusión social derivadas da crise en Vigo (2009-2012)
      Data de lectura:
      Directores:

      María Del Pilar Hortensia García Soidan, Julio Antonio Yanes Mesa

    • Cinthya María Cevallos Ludeña

      Nome: Os medios de comunicación ecuatoriana como actores políticos: a vista a partir das teorías de swarming e definición de axenda, no caso de 30S.
      Data de lectura:
      Directores:

      María Mercedes Román Portas, María Montserrat Doval Avendaño

    • Verónica Crespo Pereira

      Nome: A neurociencia no contexto televisivo europeo: novas metodoloxías no estudo da audiencia e no deseño de contidos
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      María Del Pilar Hortensia García Soidan, VALENTIN ALEJANDRO MARTÍNEZ FERNÁNDEZ

    • Carmen Máiz Bar

      Nome: Análise da proxección exterior de Galicia como marca territorio. O caso de Estados Unidos.
      Data de lectura:
      Directores:

      Ana Belén Fernández Souto

    • Maria Belém Serra Ribeiro

      Nome: A Comunicación Publicitaria- a relación das estratexias de mensaxe cos referentes culturais
      O caso da publicidade televisiva portuguesa e os seus referentes culturais
      Data de lectura:
      Directores:

      Montserrat María Vázquez Gestal

    • Joana Inês Veiga Guerra da Costa Tavares

      Nome: Urbanismo, Memoria e Comunicación: la cidade do Porto no Cine
      Data de lectura:
      Directores:

      María Mercedes Román Portas

    • Lorena Arévalo Iglesias

      Nome: Arte urbana e comunicación local. Apropiación de discursos visuais para o cambio en Galicia e Norte de Portugal (2008-2016)
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      Daniel Francisco Martí Pellón

    • Marta González Peláez

      Nome: A gastronomía como fenómeno de comunicación e de relación social. Aproximación histórica e estado actual.
      Data de lectura:
      Directores:

      María Mercedes Román Portas, Luis Fernando Ramos Fernández

    • Luciana Gomes De Oliveira

      Nome: Estratexias de contidos de medios de comunicación social en Institucións Politécnicas de Ensino superior público: un modelo editorial e analítico para monitorización do sector
      Data de lectura:
      Directores:

      Ana Belén Fernández Souto, Álvaro Reis Figueira

    • Alba López Bolás

      Nome: A participación cidadá nos formatos televisivos de debate. Estudo do programa galego Vía V (2010-2015).
      Data de lectura:
      Directores:

      María Mercedes Román Portas

    • Luís Xabier Martínez Rolán

      Nome: Comunicación política e intoxicación en redes sociais. Análise de caso das eleccións municipais 2015 en Galicia en Twitter
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      Daniel Francisco Martí Pellón

    • Julinda Molares Cardoso

      Nome: A IMAXE DO INDIVIDUO COMO ELEMENTO COMUNICADOR DENTRO DO PERSOAL BRANDING.
      Desenvolvemento dun método baseado na análise de catro variables para o branding self-cheking
      Data de lectura:
      Tese con mención internacional
      Directores:

      Aurora García González

    • Ines Alexandra Barbosa Veiga Pereira Beira Correia

      Nome: O marketing de ONGs - a relación entre non voluntarios e organizacións e intención futura de vir a ser voluntario .
      Data de lectura:
      Directores:

      Aurora García González

    • Vicente Badenes Plá

      Nome: O brand placement, elemento configurador da metamarca James Bond
      Data de lectura:
      Directores:

      Aurora García González

    • Maria Antónia Gonçalves Rodrigues

      Nome: O relacionamento entre clientes e prestadores de serviços relacionados com as actividades de Marketing: estudo empírico realizado em Portugal
















      La relación entre clientes e provedores de servizos relacionados com las activi
      Data de lectura:
      Directores:

      Aurora García González

    Description

    Este Programa de Doutoramento, de carácter interdisciplinar, pretende formar especialistas nas diferentes áreas da comunicación humana, entendida nun sentido alargado e en todas as súas dimensións. Con ese obxectivo, está organizado en sete liñas de investigación: Comunicación Organizacional e Relacións Públicas; Comunicación virtual, ciberxornalismo e tecnoloxías da tradución; Literatura, lingüística e tradución; Socioloxías da tradución e da comunicación; Teoría e historia da comunicación; Comunicación de servizo público; Tradución multimedia e Tradución e comunicación especializadas. Forman parte do mesmo profesores da Facultade de Ciencias Sociais e Comunicación e da Faculdade de Filoloxía e Tradución (Universidade de Vigo), así como profesores das universidade de São Paulo, University of Roehampton e University College de Londres.

    Year of beginning impartation: 2013
    Date of publication in the DOG:
    Date of publication in the BOE:
    New entry seats: 20

    • Comunicación virtual, ciberperiodismo e tecnoloxías de tradución
    • Tradución e comunicación especializada
    • Tradución multimedia
    • Literatura, lingüística y tradución
    • Sociologías da tradución e a comunicación; aproximaciones cualitativas e técnicas de análise cuantitativa
    • Teoría e historia da comunicación. Comunicación de servizo público
    • Comunicación organizacional e relacións públicas

    The Doctoral Quality Assurance System at the University of Vigo is institutional in nature.

    It is directed and coordinated through the International Doctoral School (EIDO).

    General information on quality management in PhDs (documentation of the quality assurance system, quality policy and objectives, quality programs, EIDO Quality Commission) is available at this link.