Ana Isabel Dopico Parada

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 15
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 0.0
P04G071V01 G071206 Empresa: Marketing de produtos audiovisuais e multimedia FB 62
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 60
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 68
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 5
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 24
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 90
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 7
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 12
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 0.0
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 24
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 12
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 31
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M137V01 M137201 Responsabilidade Social Corporativa OB 4
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 3
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 12
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 25
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75

    Concerted face-to-face mentoring

    Teacher has an offer of arranged face-to-face mentoring for 1º Cuatrimestre (2021/2022) period. To make an appointment you can do it from your Online Secretary.

    2020/2021

    As marcas do sector do gran consumo no contexto do COVID-19 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O mundo máxico de Disneyland París a través do marketing experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación á Responsabilidade Social Corporativa nas deputacións galegas: análise a partir da información divulgada nas páxinas web - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Creación dun porfolio para fotografía nupcial e plan de negocio para Toby Jr - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O consumidor como soporte publicitario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A economía circular no sector téxtil: Análise de tres multinacionais españolas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    RETAILTAINMENT: convertir o punto de venda nun espacio divertido. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Responsabilidade social corporativa na Universidade de Córdoba - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Planificación e realización dunha revista de contido RSC para Pull&Bear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O resale. Un novo modelo de consumo responsable? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O packaging e o desenvolvemento dunha experiencia de marca. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Marketing Relacional no Museo do Prado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de odotipo para a Universidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Responsabilidade Social Corporativa no ámbito de Covid-19 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise de RSC: informes de a sostibilidade e outros medios. O sector da construcción en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    En que che podo axudar? Os altofalantes intelixentes e os novos retos do marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Artchandising: a arte como recurso creativo no desenvolvemento dunha experiencia de marca. O caso Louis Vuitton. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Gobernos locais en España e Responsabilidade Social Corporativo no sector público. Referencia especial ás Mancomunidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Marketing Experiencial aplicado ás Fashion Weeks. Análise da Mercedes-Benz Fashion Week de Madrid edición xaneiro 2019. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O marketing sensorial nos restaurantes de Estrela Michelin da provincia da Coruña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing Sensorial: O caso da música en Five Guys - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    RSC no sector da Agua: problemática asociada ó abandono, clausura e peche de pozos de augas subterráneas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desenvolvemento dun plan de mercadotecnia para o lanzamento dun produto vexetariano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Planteamento e xestión dun proceso de rebranding para a marca Orballo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O alcance do Ambient e do Street Marketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O merchandising visual como ferramenta de comunicación e venda: aplicación no sector da moda nupcial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Recolección de información para a elaboración dunha aproximación dunha Memoria RSC do Concello de Cambados - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A contribución do marketing sensorial para o desenvolvemento da innovación en envases: envases intelixentes e interactivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing sensorial no punto de venta: análise do sector de panadaría - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing de experiencias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fortnite: un caso de éxito do marketing relacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Responsabilidade Social Corporativa e comunicación no sector TIC: O caso Gradiant - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os millennials e os envases activos e intelixentes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os sentidos como factor clave para o desenvolvemento de experiencias. Caso práctico, aplicación de estratexias de marketing sensorial a un evento real. “Pont Up Store cos cinco sentidos”. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Análise do perfil do consumidor de moda online-offline. Procesos híbridos de compra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    “Krack Experience”: desenvolvemento dunha campaña experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "Mamá, non te preocupes" Trabajo de Fin de Grao: Proposta comercial para Carrefour. Moito máis que un libro de cociña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    ¿Qué esconde el fenómeno low cost? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Progreso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing Internacional: Oportunidades de crecemento do viño da Denominación de Orixe Rías Baixas en Estados Unidos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing bursátil: a clave do éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Visitar para descubrir as marcas. Aplicación do Marketing de Experiencias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Análise do merchandising no formato hipermercado: o caso Alcampo, Carrefour e Hipercor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O sector lácteo galego: Análise da marca de garantía Galega 100% - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007