Ana Isabel Dopico Parada

Profesor/a contratado/a doutor/a

Teaching

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 5
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 68
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 24
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 90
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 12
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 7
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 24
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 12
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 31
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V03M137V01 M137201 Responsabilidade Social Corporativa OB 4
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 3
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 12
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 25
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011807 Investigación de mercados OP
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB
V03M137V01 M137201 Responsabilidade Social Corporativa OB 4
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB 2
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 73
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 11
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 5
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 20
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 70
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 152
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 6
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB
204011V01 204011807 Investigación de mercados OP
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 4
V03M019V01 M019112 Traballo de Fin de Máster OB 2
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 80
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
V03M106V01 M106102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB
V03M041V01 M041101 MC1: A Información Financeira e o Goberno Corporativo OB 6
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 4
V03M019V01 M019112 Traballo de Fin de Máster OB 2
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 80
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 140
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 4
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 5
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
204011V01 204011612 Dirección e xestión de contas OP
204011V01 204011807 Investigación de mercados OP
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB

Weekday
Luns
Start date
2019-09-01
End date
2019-12-20
Range of hours
15:00 - 18:00
Place
Despacho 205, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Quarter
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Weekday
Xoves
Start date
2019-09-01
End date
2019-12-20
Range of hours
15:00 - 18:00
Place
Despacho 205, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Quarter
1º Cuatrimestre (2019/2020)

2018/2019

Planteamento e xestión dun proceso de rebranding para a marca Orballo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Marketing Experiencial aplicado ás Fashion Weeks. Análise da Mercedes-Benz Fashion Week de Madrid edición xaneiro 2019. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O marketing sensorial nos restaurantes de Estrela Michelin da provincia da Coruña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O alcance do Ambient e do Street Marketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O merchandising visual como ferramenta de comunicación e venda: aplicación no sector da moda nupcial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Gobernos locais en España e Responsabilidade Social Corporativo no sector público. Referencia especial ás Mancomunidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
RSC no sector da Agua: problemática asociada ó abandono, clausura e peche de pozos de augas subterráneas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marketing Sensorial: O caso da música en Five Guys - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dun plan de mercadotecnia para o lanzamento dun produto vexetariano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Responsabilidade Social Corporativa e comunicación no sector TIC: O caso Gradiant - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recolección de información para a elaboración dunha aproximación dunha Memoria RSC do Concello de Cambados - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A contribución do marketing sensorial para o desenvolvemento da innovación en envases: envases intelixentes e interactivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os millennials e os envases activos e intelixentes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os sentidos como factor clave para o desenvolvemento de experiencias. Caso práctico, aplicación de estratexias de marketing sensorial a un evento real. “Pont Up Store cos cinco sentidos”. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fortnite: un caso de éxito do marketing relacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de experiencias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing sensorial no punto de venta: análise do sector de panadaría - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Análise do perfil do consumidor de moda online-offline. Procesos híbridos de compra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“Krack Experience”: desenvolvemento dunha campaña experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Mamá, non te preocupes" Trabajo de Fin de Grao: Proposta comercial para Carrefour. Moito máis que un libro de cociña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Visitar para descubrir as marcas. Aplicación do Marketing de Experiencias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Qué esconde el fenómeno low cost? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing Internacional: Oportunidades de crecemento do viño da Denominación de Orixe Rías Baixas en Estados Unidos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing bursátil: a clave do éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Progreso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

O sector lácteo galego: Análise da marca de garantía Galega 100% - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do merchandising no formato hipermercado: o caso Alcampo, Carrefour e Hipercor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007