Elena Ciga Tellechea

Adscrito

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 56
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
V51G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 56
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
V51G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 56
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 56.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56.00
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 0.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00

    2020/2021

    Intervención e reflexión en comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comprensión e expresión escrita: análise de resumos en 5º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Unha Intervención como resposta ás necesidades lectoras dun alumno de segundo de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia da formación musical na lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo das diferenzas lingüísticas en nenos de catro e cinco anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Análise da destreza narrativa en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A relación entre linguaxe musical e linguaxe verbal. Impacto da música na comprensión lectora. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As Misións Pedagóxicas en Galicia (1931/1936) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dunha sesión de lectura conxunta cun grupo de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise e comparación de preguntas de comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proceso de axuda en comprensión lectora a partir da proba ACL-3 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    O papel da lectura (oral) en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención asistida con cans en lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención en lectura cun alumno con síndrome de Down - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Comprensión lectora en Educación Primaria. Análise dunha práctica educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención con alumnos de primeiro de educación primaria mediante a metodoloxía de lectura conxunta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Deseño, posta en práctica e avaliación de tres probas escritas de comprensión lectora nunha aula de 1º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das preguntas de comprensión lectora de catro relatos dun libro de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Lectura conxunta nunha aula de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    A comprensión lectora en duas aulas de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O ensino da lectoescritura castelá e inglesa na Educación Infantil e na Educación Primaria: descrición e valoración de oito sesións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dunha sesión de lectura nunha clase de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comprensión lectora. Análise dunha práctica de lectura conxunta en 2º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    A comprensión lectora nunha aula de 2º de educación primaria a través da actividade de lectura conxunta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    LECTURA CONXUNTA EN 1º E.P. : ANÁLISE, DESEÑO, IMPLEMENTACIÓN E EVALUACIÓN. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A práctica de lectura e escritura no 2º ciclo de Educación Infantil no colexio Santo Tomás de O Porriño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2013/2014

    Lectura e comprensión con nenos de primeiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dunha sesión de lectura conxunta: profesora e tres alumnos do primeiro ciclo de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise e deseño alternativo segundo a teoría do aprendizaxe autorregulado en 3º Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007