José Antonio Fraiz Brea

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 41
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 42
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 13
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 10
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 26
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 14
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 31
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 50
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 31
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 5
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 50
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 43
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 3
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 30
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 10
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 33

Face-to-face mentoring fixed schedule

Teacher has an offer of face-to-face mentoring at fixed hours with the following schedule:

Weekday
Martes
Range of hours
10:00 - 15:00
Place
Depacho E/4.6, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Quarter
1º Cuatrimestre (2021/2022)

2020/2021

Plan de marketing para marca de moda sostible - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O potencial oculto do turismo escuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O turismo cinematográfico nas Rías Baixas. Percepción da imaxe do territorio despois da emisión televisiva de Fariña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aproximación metodolóxica para un sistema de indicadores que mida o impacto na sustentabilidade causado polo uso dos recursos endóxenos dun destino turístico insular: caso da auga de mar en Lanzarote nun centro de talasoterapia - Traballo Fin de Más...
Aplicacións móbiles, plataformas streaming e redes sociais: ferramientas motivadoras na práctica deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Turismo fluvial no Ribeiro. Unha comarca vinte e un ríos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Turismo de Benestar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2019/2020

Marketing deportivo. Comunicación e patrocinio na Liga Endesa. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Turismo de saúde. O caso de Turquía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Posicionamento de Loja como destino turístico cultural. O efecto do Festival Artes Vivas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2018/2019

Big Data no fútbol - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da oferta turística da illa de Tenerife - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os grandes eventos deportivos: A recepción dos Xogos Olímpicos (JJOO) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O turismo médico en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Modelo de xestión turística e gastronómica a través da plataforma web do cantón Yacuambi da provincia de Zamora -Ecuador. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Modelo para la normativización de la protección de atractivos turísticos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As series de televisión como recurso do destino turístico e a súa influencia no interés en visitalo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Modelo de xestión para o desenvolvemento do turismo rural na comunidade de Paquiestancia, cantón Cayambe" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Camiño de Santiago.Características dos establecementos rurais no Camiño Francés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Novas estratexias de marketing: O marketing experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turista reflexo. A Gen-y que consome contido turístico en Instagram a través de fashion influencers. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise, valoración e creación dun modelo de negocio no sector da Actividad Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O turismo urbano na cidade de Ourense: propostas de actuación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de Marketing Piscina Municipal de Vilagarcía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da satisfacción dos clientes con servizos de hotel de 4 e 5 estrelas en Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O marketing do fútbol feminino. A Liga Iberdrola - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Plan de recuperación de patrimonio gastronómico e da memoria histórica de Canton Ibarra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Vila Nova de Gaia: Cluster de Turismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da contribució á creación da imaxe de destino a través do Plan de Social Media. Caso práctico: Grupo Caldaria en Facebook. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O marketing no Club Ourense Baloncesto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A planificación como ferramenta de desenrolo no sector turístico. Estudo do caso do concello de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
plan de marketing dunha institución deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

Recursos para el estudio del Turismo Rural (Google académico & Scopus) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Merchandising aplicado a supermercados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Merchandising nos supermercados.O punto de vista do consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Furanchos: Enoturismo, Patrimonio Cultural e Recurso Turístico. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo de Aventura na Ribeira Sacra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise socioeconómica de Monforte de Lemos e a súa comarca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Novas tendencias do turismo. Aloxamento colaborativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comercialización e dinamización do Camiño de San Rosendo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Externalización dos servizos no Sector Hostaleiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Turismo da sidra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
E-commerce no sector ciclista en España: a promoción de ventas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento do Turismo na provincia de Ourense a través da cervexa artesá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da Universidade na sociedade. Estudo do impacto económico dos estudantes de fora na cidade de Ourense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2013/2014

Turismo de Cruceiros en Galicia. Consideracións para unha mellora competitiva. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo sexual. Estudos de casos de países de destino. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007