Juan Luís Rodríguez Rodríguez

Profesor/a asociado/a T3

Curriculum Vitae

Read more

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O05G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 60
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 68
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 11
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 75
O05G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 60
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
O05G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 60
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 60
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O05G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 75
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 45
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V04 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 48
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 53

    Concerted face-to-face mentoring

    Teacher has an offer of arranged face-to-face mentoring for Anual (2023/2024) period. To make an appointment you can do it from your Online Secretary.

    2022/2023

    Uso do sistema PECS para mellorar a comunicación dunha alumna con TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Xestión das emocións en alumnado con TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A saúde mental en adolescentes con e sen necesidades específicas de apoio educativo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A intelixencia emocional e o rendemento académico en estudantes da educación secundaria obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programa de intervención para o traballo das emocións cun alumno de educación primaria diagnosticado con TEA e TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rendemento académico co Método Singapur - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Redución da ansiedade infantil: beneficios dunha práctica sistemática de actividades de relaxación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A inclusión do alumnado con Síndrome de Down nunha aula ordinaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A formación e a actitude dos docentes ante a inclusión no aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Actitudes, formación e metodoloxía que presenta o profesorado sobre o alumnado NEAE dentro dun centro ordinario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Deseño e avaliación dunha intervención didáctica para a mellora da inclusión na aula dun caso TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As necesidades de formación e provisión de recursos para a atención á diversidade na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para a educación inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Consecuencias da sobreprotección familiar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Condutas agresivas por falta de habilidades sociais en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Diferenzas entre docentes de cara á inclusión - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Importancia da Educación Emocional na primeira infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da autoestima en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mellora do uso responsable das novas tecnoloxías da información e da comunicación en educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O benestar emocional a través do mindfulness en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A adicción ao teléfono móbil e a súa incidencia no rendemento académico nun grupo de 3º da ESO: un estudo de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Competencia e formación do profesorado en atención á diversidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    ANÁLISE DA AUTOESTIMA EN ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA. Comparación entre alumnado con e sen Necesidades Específicas de Apoio Educativo de dous colexios ordinarios. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A influencia da saúde emocional no rendemento académico en nenos e nenas de Primeiro de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre os problemas de conduta e a intelixencia emocional nos alumnos de Educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación do Mindfulness como xeito de regulación emocional dos nenos e nenas de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análisis da relación entre a intelixencia emocional e a inclusión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Como traballar as emocións a través dos contos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desarrollo da creatividade nunha aula de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Valoración da educación emocional polos orientadores e orientadoras de Lugo segundo o xénero e a idade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Coñecemento, formación e aplicación de metodoloxías inclusivas con alumnado con discapacidade sensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A importancia da intelixencia emocional do docente en Educación Infantil segundo o seu xénero e titularidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A relación da autoestima co rendemento académico e co sexo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Formación e uso de metodoloxías inclusivas en Educación Primaria e Educación Secundaria con alumnado con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre autoconcepto e rendemento escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mellora da autoestima na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intelixencia emocional e xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    A formación do profesorado de educación infantil en materia de aprendizaxe cooperativa para favorecer a inclusión educativa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das competencias ambientais na formación inicial dos docentes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación da educación ambiental da ILE na actualidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre estilos de aprendizaxe, xénero e preferencias profesionais en 3º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Ensinanza dos colexios do rural vs colexios urbanos en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre os ambientes rurais e urbanos e a formación de actitudes proambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto educativo de reciclaxe e sostenibilidade en educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    ¨Proposta de intervención en educación emocional cunha alumna con discapacidade intelectual¨ - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os estereotipos de xénero na formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención Educativa en alumnado con Altas Capacidades na Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    A aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para a motivación e a cohesión grupal na diversidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre estilos de aprendizaxe, capacidades cognitivas e rendemento académico en 1º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Mellora da conducta adaptativa (hábitos saudables) de alumnado con discapacidade intelectual a través do aprendizaxe cooperativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Inclusión e protocolo TEA co alumnado de secundaria da provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Aprendizaxe cooperativo para a mellora da interacción social en educación especial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Dinámicas de cohesión de grupo como práctica inclusiva en discapacidad auditiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Aprendizaxe cooperativa: Un modelo de ensinanza alternativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aprendizaxe cooperativa e a formación docente: claves no camiño da escola inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Diferenzas entre os alumnos/as con baixo rendemento escolar nos procesos básicos implicados na lectura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Investigación dos xefes e xefas do departamento de orientación nos institutos de secundaria galegos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención educativa para ampliar vocabulario a través dos SAAC en alumnos con discapacidade auditiva. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    "Os Absurdos" Programa de Intervención en Coherencia Central no T.E.A. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Mellora de hábitos saudables en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Métodos alternativos ó libro de texto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención de hábitos saudables en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Mellora dos hábitos saudables co Programa SI! - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A educación ambiental na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A conciencia medioambiental en Educación Primaria: adaptación do programa “Recíclate con SOGAMA” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O coñecemento da contorna no CEIP Agolada: O programa “Paisaxe e sustentabilidade” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de educación ambiental na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Redución das Emisións de CO2 dun Centro Educativo con Boas Prácticas Medioambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007