María Esther Asensio Cubero

Personal Externo PERSOAL EXTERNO

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nome Carác. Horas
10235 25523 Intervención en Necesidades Educativas de los Alumnos con Discapacidad Motriz 0.00
2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5

    2023/2024

    "Os xogos executivos" Unha proposta de intervención para un aula pouco integrada - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    REVISIÓN SISTEMÁTICA SOBRE A PREMATURIDADE COMO UN FACTOR DE RISCO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Revisión bibliográfica sobre frecuencia e prevalencia das patoloxías en nenos e nenas estranxeiros adoptados en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os efetos positivos e negativos do uso das TIC en nenos/as con TDAH ou problemas atencionais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    TEA: Programa de Intervención Educativa nun estudo de caso único para o fomento dun sistema alternativo de comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Protocolo de Atención Temperá para detectar alteracións de Agudeza Visual en alumnas y alumnos de 2 a 3 años - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Controversia en torno ao TDAH na infancia e na adolescencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Estudio correlacional entre memoria de traballo e vocabulario receptivo en alumnado oínte e hipoacúsico neurosensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    CEFI e Rendemento Académico: Estudo correlacional en 6º de Educación Primaria en un entorno bilingüe. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    " A intelixecia emocional como ferramenta educativa" Programa de intervención para mellorar a percepción e a comprensión emocional en alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007