Marta Peláez Torres

ASOCIADO/A TIPO 3 PARCIAL DE 4 HORAS Personal Externo

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nome Carác. Horas
11409 20179 Didáctica de la lengua y la literatura infantil 0.00
11409 20179 Didáctica de la lengua y la literatura infantil 0.00
11409 20179 Didáctica de la lengua y la literatura infantil 0.00
11506 20182 Aprendizaje de la lengua extranjera: Inglés 0.00
11506 20182 Aprendizaje de la lengua extranjera: Inglés 0.00
11509 20223 Desarrollo del lenguaje 0.00
11509 20223 Desarrollo del lenguaje 0.00
11509 20223 Desarrollo del lenguaje 0.00
11509 20223 Desarrollo del lenguaje 0.00
11509 20223 Desarrollo del lenguaje 0.00
11509 20223 Desarrollo del lenguaje 0.00
11509 20223 Desarrollo del lenguaje 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20255 Didáctica de la lengua y literatura: Español 0.00
11516 20291 Desarrollo del lenguaje 0.00
11516 20291 Desarrollo del lenguaje 0.00
11516 20291 Desarrollo del lenguaje 0.00
11516 20291 Desarrollo del lenguaje 0.00
11516 20291 Desarrollo del lenguaje 0.00
11516 20291 Desarrollo del lenguaje 0.00
11516 20291 Desarrollo del lenguaje 0.00
2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 43
P02G120V01 G120506 Didáctica da lingua e literatura: Español OB 45
V51G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 81
V51G120V01 G120506 Didáctica da lingua e literatura: Español OB 54
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 81
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 56
V51G120V01 G120506 Didáctica da lingua e literatura: Español OB 56
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 56
P02G120V01 G120910 Literatura infantil e xuvenil OP 60
P02G120V01 G120501 Didáctica da lingua e literatura: Galego OB 83
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120506 Didáctica da lingua e literatura: Español OB 56
V51G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 56
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 56
P02G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 90
P02G120V01 G120501 Didáctica da lingua e literatura: Galego OB 84
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 56
V51G110V01 G110507 Lingua e literatura: Español OB 32
V51G120V01 G120506 Didáctica da lingua e literatura: Español OB 56
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 56
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 56
P02G120V01 G120506 Didáctica da lingua e literatura: Español OB 83
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V01G400V01 G400917 Gramática do español OP 72
V01G230VEF G230102 Lingua: Lingua A1, I: Expresión escrita e oral: Español FB 18
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 56
V51G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 56

    Concerted face-to-face mentoring

    Teacher has an offer of arranged face-to-face mentoring for Anual (2024/2025) period. Office hours can be booked by email or through My UVigo.

    2023/2024

    Análise do nivel semántico-pragmático dun grupo de nenos normotípicos e dun neno con autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento da linguaxe en trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A hipoacusia no aula: Un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención lingüística en 4º de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Importancia das fases preparatorias para a lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Recursos para o ensino de español a alumnado estranxeiro na etapa de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Recursos para a estimulación da linguaxe en nenos de 4 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Música e desenvolvemento da lenguaxe oral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Adquisición da linguaxe infantil: estudo das súas variables. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2024/2025

    Competencia ortográfica e comprensión lectora en estudantes de Educación Primaria: un estudo correlacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2022/2023

    Sistemas Alternativos de Comunicación: adaptación de AsTeRICS Grid a un caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comparativa da competencia comunicativa e cultural da lingua galega: nun grupo de alumnado de Educación Primaria do concello de Cuntis e da Ramallosa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    BOOKTUBE, BOOKTOK E BOOKSTAGRAM: Novas formas de animación á lectura e promoción da literatura infantil e xuvenil a través das redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento da linguaxe en educación infantil: consecuencias a largo prazo das medidas preventivas do COVID. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia familiar no desenvolvemento da linguaxe: estudo en nenos de 5º de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Metodoloxías de ensino da Lingua Estranxeira na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novas achegas á vida e á pedagoxía de Antía Cal Vázquez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comprensión lectora: Análise comparativa entre o sistema educativo de Finlandia, Estonia, Irlanda e España. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comprensión lectora: estudo da influencia dunha L2 na súa mellora en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise comparativa do nivel lexicosemántico en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise sociolingüística do galego no concello de Ribeira: estudo nas aulas de 2º ciclo de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Grafismos fonéticos na aula de Educación Primaria: un novo método para mellorar o desempeño lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Situación familiar e desenvolvemento da linguaxe oral en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento da competencia léxica en lingua de signos: Intervención educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As Rimas con Movemento para mellorar o nivel fonolóxico na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Linguaxe inclusiva e os estereotipos de xénero nos clásicos Disney: estudo en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O mes de nacemento no desenvolvemento da conciencia fonolóxica: estudo en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O ensino de español como segunda lingua en centros escolares: estudo dende a perspectiva docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O conto infantil como recurso didáctico para o desenvolvemento da comprensión oral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A atención temperá na adquisición da linguaxe: estudo do nivel fonolóxico en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A diversidade cultural e lingüística nos centros educativos: intervención en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A decoración da aula como elemento motivador e xerador de ambientes e instrumento de aprendizaxe. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A dimensión afectivo-emocional no desenvolvemento da lingaxe: Estudio nunha clase de 3 anos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da conciencia fonolóxica na aprendizaxe da lectura: Estudo en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Probas europeas de certificación lingüística: estudo en 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O nivel fonolóxico na linguae oral: estudo con nenos de 4 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O nivel fonolóxico no linguaxe oral: estudo con nenos de 3 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O porfolio europeo das linguas: adaptación a unha aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo sobre a detección de problemas na adquisición da linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre a comprensión lectora e o nivel de vocabulario no alumnado de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Adquisición da linguaxe oral: estudo nun aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise comparativo de metodoloxías: DUA fronte ensinanza tradicional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe de inglés mediante a metodoloxía Resposta Física Total - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A educación emocional a través dos contos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A música como terapia educativa: estudo nun aula de primeiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de caso sobre desenrolo e adquisición da linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da comprensión lectora e da expresión oral en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento morfosintáctico: análise na etapa de 6º de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Esta clase semella un circo. A compresión de significados non literais en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fenómeno do rotacismo na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Le français pour les tout petits. Comparación metodolóxica para Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O mes de nacemento no desenvolvemento da linguaxe: estudio en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O galego nas escolas infantís de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de inclusión da lingua de signos española nos plans de estudio do Grao en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    CODA: desenvolvemento da linguaxe e discapacidade auditiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A pronunciación en inglés mediante o uso directo do fonema: estudio práctico en educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Adquisición fonética das vogais: unha comparación metodolóxica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A disfemia en Educación Primaria: unha proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comprensión oral depende do formato? Estudo en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Relación entre comprensión lectora e factores contextuais e persoais. Estudo en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre estudos musicais e comprensión lectora: investigación en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso de descodificación na comprensión lectora: intervención en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso inferencial na comprensión lectora: intervención en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención na Educación Infantil para a mellora da pronunciación da lingua materna. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Intervención con alumnos de primeiro de educación primaria mediante a metodoloxía de lectura conxunta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comprensión lectora en Educación Primaria. Análise dunha práctica educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aprendizaxe da lectoescritura. Observación participante no colexio Doroteas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A estimulación prenatal no desenvolvemento do neno/a. Aproximación teórica e práctica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007