Mirian Alvariñas Villaverde

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 134
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 143
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 138
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 143
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 143
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 143
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40.00
P02G110V01 G110929 Actividade física e diversidade na educación infantil OP 15
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 40.00
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120601 Educación física e a súa didáctica na educación primaria OB 40
P02M066V03 M066213 A Educación Física na Educación Secundaria OB 40

    2022/2023

    Crenzas e estereotipos de xénero en Educación física, unha oportunidade de cambio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Goce na práctica de actividade física e competencias emocionais: unha investigación con estudantes de 1º de Bacharelato - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programación Didáctica (LOMLOE): Deseño curricular. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programación Didáctica Educación Física - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O modelo pedagóxico de teaching games for understanding e a sua relación coa motivación cara á práctica deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As habilidades socioemocionais no alumnado do terceiro ciclo de Educación Primaria: existen relacións cos perfís de victimización e agresión? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Competencia socioemocional e resiliencia en función do xénero e as actividades extraescolares deportivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das relacións entre o índice de actividade física e os estereotipos de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Descrición e avaliación da relación entre a resiliencia psicolóxica e o nivel de actividade física no alumnado do terceiro ciclo de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Principais estratexias de prevención dos trastornos de conduta alimentaria no ámbito educativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Scape Room para Edcuación Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Crenza e práctica sobre o estereotipo de xénero: "hai deportes máis axeitados para homes e outros para mulleres" no alumnado de secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise das competencias socioemocionais en E.F no alumnado de Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo das competencias socioemocionais en Educación Física e variables de influencia en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Deportes con marca de xénero: Resistencia ao cambio - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os deportes alternativos: unha ferramenta polivalente dentro do ámbito educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Transxenerismo no ámbito da Educación Física: Unha revisión Bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Unha proposta de recreación activa con adolescentes: análise da participación e da actividade física. "Paso a Paso" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión sistemática sobre las masculinidades en el aula de Educación Física - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A empatía como recurso de prevención do acoso escolar: unha proposta de intervención en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Alumnado con TDAH: actuacións educativas e axentes de influencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Regulación emocional no ámbito físico-deportivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia da actividade física en nenos e adolescentes con trastorno por déficit de atención e hiperactividade (TDAH) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mellora das habilidades sociais en educación secundaria trala implementación dun programa baseado en xogos cooperativos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    A autoestima en estudantes de Educación Primaria: influencia do xénero e nivel de actividade física. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A expresión corporal como medio para loitar contra os estereotipos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise de imaxes de xoguetes na campaña publicitaria de Nadal do 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das emocións percibidas en función do xénero en Educación Física - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Emocións e xogos deportivos en Educación Física - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da Intelixencia Emocional e o Estado de Ánimo durante as clases de Educación Física en estudantes da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectos do adestramento de forza sobre o “self” en estudantes mozos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Comportamento Agresivo e Intelixencia Emocional na Educación Física - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Necesidades psicolóxicas básicas en Educación Física na Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Educación Física e innovación en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprender a través da actividade física: revisión bibliográfica de novas tendencias no ámbito educativo (2014 - 2019) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A dor de costas e os seus factores asociados no alumnado da Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intelixencia emocional percibida e actividade física en estudantes de Educación Secundaria obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intelixencia emocional, actividade física extraescolar e rendemento académico en Educación Física en Secundaria: un estudo piloto - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Competencias socioemocionais na educación física. Análise de un programa no alumnado de terceiro e cuarto da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Respiración e relaxación en Educación Física: intervención e análise - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Atribución Causal en Educación Física: un estudo con estudantes de Cangas do Morrazo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A Expresión Corporal dende a visión do alumnado de Bacharelato: unha experiencia co teatro de sombras - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Actitudes de rol de xénero do alumnado do ciclo formativo de Técnico Superior en Animación de Actividade Física e Deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Resiliencia e factores de influencia en estudantes de Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Masculinidades, práctica deportiva e competencia: unha mirada cara ás actividades rítmico-expresivas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Cuestións de xénero e deporte: entrando no pensamento do alumnado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da práctica de actividade física durante os recreos e proposta de dinamización - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise das imaxes transmitidas en catálogos de publicidade de xoguetes no Nadal de 2016. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2014/2015

    A calidade de vida na infancia: España e Alemaña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aceptabilidade de xénero e práctica físicodeportiva no alumnado de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da diferenza de xénero na calidade de vida e actividade física durante o recreo en escolares de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Imaxe corporal, atractivo físico e autoconfianza nos preadolescentes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007