Pablo Cabanelas Lorenzo

TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nome Carác. Horas
11472 21488 Investigación de mercados 20.00
10366 25909 Dirección Internacional de la Empresa 30.00
10366 25909 Dirección Internacional de la Empresa 30.00
10366 25911 Márketing Internacional 0.00
10366 25911 Márketing Internacional 0.00
10306 26537 Implantación y Temas Avanzados de Responsabilidad Social Empresarial Interna 1.00
2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M134V01 M134108 Implantación e Temas Avanzados de Responsabilidade Social Empresarial Interna OB 1
V06M101V03 M101202 Márketing Internacional OB 10
V06M101V03 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 4
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 8
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 65
V06M101V03 M101107 Dirección Internacional da Empresa OB 42
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 65
V06M101V03 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 4
V06M101V03 M101202 Márketing Internacional OB 7
V03M134V01 M134108 Implantación e Temas Avanzados de Responsabilidade Social Empresarial Interna OB 1
V06M101V03 M101107 Dirección Internacional da Empresa OB 42
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 65
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6
V06M101V03 M101107 Dirección Internacional da Empresa OB 45
V06M101V03 M101202 Márketing Internacional OB 9
V06M101V03 M101104 Xestión das Operacións Internacionais OB 4
V06M101V03 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 2
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V03 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 45
V06M101V03 M101104 Xestión das Operacións Internacionais OB 4
V06M101V03 M101202 Márketing Internacional OB 9
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 10
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 65
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 43
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V02 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48

    Concerted face-to-face mentoring

    Teacher has an offer of arranged face-to-face mentoring for Anual (2024/2025) period. Office hours can be booked by email or through My UVigo.

    2024/2025

    Transporte marítimo: tipos de buques e mercadorías. Operativa loxística - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Gestión de los impuestos indirectos en el comercio internacional. Un estudio de caso en España Francia e Italia. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2023/2024

    Relación entre estratexia comercial dos países da Unión Europea e voto nacionalista en 2024 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da Estratexia de Internacionalización de Foods for Tomorrow ("Heura") - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Food as Software: a industria alimentaria ante o novo paradigma - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    MARKETING DIXITAL E INNOVACIÓN: A COMPARACIÓN ENTRE ESTRELLA GALICIA, AMSTEL E MAHOU - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Evolución das TIC no ámbito empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Oportunidades e Desafíos da Zona de Libre Comercio Continental Africana (ZLECAF) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estados Unidos de América vs China: Repercusións económicas dun posible conflicto armado por Taiwán - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Transformación Dixital no Sector Moda - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A influencia do "boca a boca" electrónico e as redes sociais no ámbito empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análie dos Factores Determinantes da leatade do Cliente no Contexto do E-Marketing: un Estudo en Maioristas e Axencias de Viaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As denominacións de orixe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2022/2023

    A incursión de China nos mercados africanos: alianza xeoeconómica ou neocolonialismo? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A comunicación na internacionalización das empresas no sector do calzado en Elda - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Perspectivas teóricas da internacionalización empresarial. Aplicación ao caso de TOUS. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Adapación vs. Estandarización. Análise das estratexias de marketing internacional no sector dos videoxogos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Adaptación do transporte marítimo ao cambio climático retos e medidas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise sobre a exportación de conservas de pescado e marisco galegas en Europa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Comercio internacional entre España, Arxentina e Brasil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Impacto do conflito entre Ucraína e Rusia na economía europea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing dixital nas PEMES. Unha análise das ferramentas de marketing dixital. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Comercio na industria alimentaria: unha revisión da estratexia de marketing dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TikTok: análise de márketing nas redes sociais como plataforma de venda de bens e servizos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Formula 1: máis aló do asfalto - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A mercadotecnia de influencia. O caso de éxito de Chiara Ferragni. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das oportunidades de internacionalización cara a un mercado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Proxecto de internacionalización dunha empresa galega. Lenda Company. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de internacionalización para a PEME MyL Ideas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O papel da Zona Franca en Vigo e a súa área de influencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O comercio no sector da alimentación tras a COVID - 19: novos produtos e propostas para o seu éxito global. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As tendencias nos novos modelos de negocio da mobilidade. Estudio de caso aplicado á mobilidade como servizo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Transformación dixital do clásico: o camiño inevitable das marcas heritage cara ao mundo dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Instagram como ferramenta de investigación de mercados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Análise da fidelización do turismo mediante as redes sociais. Caso Camping Illas Cíes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A ACUICULTURA OFFSHORE NA UNIÓN EUROPEA Especial atención á interacción coas demais actividades económicas realizadas no mar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Redes sociais e competitividade empresarial no sector da hostalería durante a Covid-19 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de internacionalización dunha empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O burnout - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O uso das redes sociais como ferramenta de marketing para empresas de influencers - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comercio internacional entre España e Marrocos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Axenda 2030 da ONU. ODS 6: "Auga limpa e saneamento" en Nixeria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O mercado de "carne" vexetal e a súa expansión mundial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de internacionalización cara Xapón dunha empresa vinícola: Adegas Terrae - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Adopción e difusión de novas tecnoloxías no sector confección moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias do marketing dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Introducción de productos do mar conxelados no mercado ruso nun contexto de veto ás importacións dende a Unión Europea - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Internacionalización de Alserco Galicia S.L. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias de marketing internacional en empresas agrícolas ecolóxicas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os modelos do comercio internacional de dous veciños: Arxentina e Chile - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O mundo do pescado nos Estados Unidos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Oportunidades de mercado nas Enerxías Renovables: A India - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Golfo Pérsico como oportunidade: análise do potencial para as empresas españolas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proxecto de internacionalización da lura a Corea do Sur - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia do marketing no sector “vida saludable” a través das redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de internacionalización da empresa Zim Color a Arxentina: estratexias a considerar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Marketing dixital en redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias de marketing: os "Lead User" como fonte de co-creación nunha contorna de innovación aberta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A economía circular: oportunidades e retos en Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Consecuencias do Brexit: que pasará coas empresas españolas? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de mercadotecnia internacional: introdución do programa TRAINING de Bureau Veritas en Colombia e na rexión andina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    ORPAGU: historia dunha evolución - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Exportación de soia arxentina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Internacionalización da empresa TOUS - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    A viaxe dos nosos datos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As empresas e as redes sociais
    - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Exportación española a Xapón: oportunidades e acceso ao complexo mercado nipón - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Oportunidades de mercado para os aceites de oliva virxe extra DOP Priego de Córdoba en Alemaña. Caso de estudo: Almazaras da Subbética - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de internacionalización de Artesanías de Colombia: identificación dun socio potencial en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O mercado da cervexa artesanal en EEUU - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O mercado de viño en Canadá: recomendacións para un exportador español - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Marketing de Micro-Influercers: O poder do e-WOM - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Community Manager e a nova comunicación empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    A co-creación como estratexia de marketing: Propostas para canalizar a relación cliente empresa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "Social Selling: desenvolvemento das relacións e xeración de novas oportunidades de negocio" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As redes sociais e a diferenciación na relación co cliente mediante as novas tecnoloxías no sector turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Coopetir: O xogo de colaborar co teu competidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Sector pesquero: búsqueda e análise de países para a exportación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proxecto de internacionalización de Sociedad Textil Lonia S.A.: CH Carolina Herrera no Canadá. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de Internacionalización de Pesciro S.L.U. en China - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Importación de mel cubana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias de internacionalización para os pequenos produtores de cacao fino de aroma da provincia do El Oro-Ecuador, no marco do acordo comercial entre o Ecuador e a Unión Europea - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Exportar metal para empresas de automoción en Marrocos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desenvolvemento dunha cadea de calzados de venda polo miúdo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Destino Kaluga: transfert da produción no sector automobilístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2014/2015

    ¿Cómo inflúe a mercadotecnia e a publicidade no comportamento do consumidor? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A XESTIÓN DAS RELACIÓNS CÓS CLIENTES. Unha aproximación ó marketing relacional de Thermomix - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A xestión dos clientes en la empresa para conseguir a lealdade. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Internacionalización de Mercadona - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel das redes sociais na mellora da competitividade comercial da empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007