Proxección do filme 'Ex Machina'

Tipo de evento

Cine

Entrada:

De balde No es necesaria reserva.

Modalidade

Filme do ano 2014, dirixido por Alex Garland

A sexta sesión do ciclo Cine e Lingua, proxectada no edificio Cambón, ten programado o filme do cineasta Alex Garland Ex Machina. A proxección en versión orixinal con subtítulos en castelán relata a historia dun mozo programador que é seleccionado para avaliar as capacidades e a conciencia humanas dunha robot.

O ciclo Cine e Lingua remata con esta proxección as actividades culturais da programación cultural do primeiro cuadrimestre organizadas pola Universidade de Vigo.

A entrada é de balde ata completar capacidade.

Anótalo en:

Add to Calendar 2018-12-12 20:00:00 2018-12-12 20:00:00 Proxección do filme 'Ex Machina' Filme do ano 2014, dirixido por Alex Garland Edificio Cambón, sede do Parque Nacional das Illas Atlánticas Universidade de Vigo Europe/Madrid public