Andrés Mazaira Castro

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 48
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 45
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 5
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 5
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 49
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 45
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 48
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 36
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 5
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 49
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 48
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 5
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 56
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 39
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 0.0
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 0.0
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 0.0
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB 0.0
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 0.0
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 0.0
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 0.0
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 25
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 67
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 15
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB 0.0
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 0.0
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 0.0
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 0.0
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 5
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 13
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 49

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Festivais de música e turismo en España: Estudo do comportamento do turista de concertos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O uso dos influencers na promoción turística. Mito ou realidade? Internet na era social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Repensando o enoturismo en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Turismo de Voluntariado ou "Volunturismo" e a súa dobre moral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción dos xóvenes europeos sobre a imaxe de Galiza como destino turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Problemáticas das mulleres no Camiño de Santiago - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O sector fitness: Atrevéndonos a deseñar o futuro deste sector de mercado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Un verán cheo de música: porque eliximos un festival ou outro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007 PCEO tipo B

    2021/2022

    Turismo sostible: Influencia da preocupación pola sostibilidade nas decisións dos turistas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A transformación dixital de un negocio fóra de liña exitoso. Posible palanca a través das redes sociais. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O consumo de viño entre os mozos, un reto para as D.O.P. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Análise comparativo dos diferentes modelos de negocio do turismo colaborativo-de plataforma - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influenza da COVID-19 no turismo de eventos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A análise do modelo de negocio. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicacións móbiles, plataformas streaming e redes sociais: ferramientas motivadoras na práctica deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Neuromarketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia da masificación no nivel de satisfacción do turista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia do E-Commerce e os paquetes turísticos no turismo rural de Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    A influencia do Erasmus no turismo dunha cidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia dos blogs no proceso de compra. Análise para o sector da moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do perfil do turista que visita as Illas Atlánticas e o seu nivel de satisfacción - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O turismo escuro - A atracción turística cara á morte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Impacto do Marketing de Influencers no consumidor. Unha análise na rede social Instagram - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Flygskam: o movemento que cambiou a forma de ver a mobilidade en Suecia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influenza da fotografía no turismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias de marketing: organización de eventos turísticos deportivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Resposta do turista ás diferentes estratexias de márketing na internet no sector hostaleiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo sostenible e responsable. Un análise dos comportamentos, as percepcións e as opinións dos viaxeiros dende un enfoque medio ambiental e socio cultural - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    A integración das canles online e offline: o gran reto do proceso de compra de produtos de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A transformación dixital dende a perspectiva do ámbito empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proceso de compra nas axencias de viaxes en liña. Fases e factores que o determinan - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cero lixo en turismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos diferentes factores que afectan aos procesos de decisión de compra do aloxamento colaborativo: o caso de Airbnb - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias de marketing: organización de eventos turísticos deportivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Motivacións e satisfacción da experiencia turística na cidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novos modelos de negocio no consumo de contidos audiovisuais de entretemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Análise, valoración e creación dun modelo de negocio no sector da Actividad Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo das posibilidades de crecemento e diferenciación da empresa Bahia de Rivela, e construcción do modelo de negocio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O uso das distintas ferramentas dixitais nas diferentes fases da experiencia turísticas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing experiencial, conectando cós clientes a través das experiencias e emocións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da confianza na elección do aloxamento por parte dos xoves. Análisis comparativo da sua incidencia no Sector Hoteleiro vs. Sector "Colaborativo". - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Turismo 3.0 Creación dun modelo de negocio para unha App de rutas temáticas. Italia Temática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo enolóxico. Situación actual da demanda do turismo enolóxico na Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo solidario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novos medios de pago dixitais: contextualización e situación do sector entre os xóvenes galegos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As novas ferramentas do sistema de distribución turístico. Análise da súa utilización por parte do novo consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A economía colaborativa en nichos turísticos. O proxecto RideSport. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias de marketing online para Kalekói. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Venda online de productos alimenticios - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análisis do uso das redes sociais por parte das oficinas de promoción turística españolas e a sua influencia no turismo dos destinos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Social, local e móbil. Tendencia dixitais que inciden no sector turístico. A situación dixital dos restaurantes con estrela michelin en galicia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Título: A importancia das reservas directas na rede: Análise da utilización de ferramentas propias de ecommerce polos hoteis galegos de tres estrelas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción da Imaxe Galicia na cidade de Granada - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A incidencia dos blogs nas decisións dos turistas. Unha aproximación á imaxe de Galicia nos blogs de viaxe e estilos de vida. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    E-commerce: o sector das apostas deportivas e a súa presenza nas redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Las estrategias de comunicación digital de las empresas de turismo rural. Análisis de la estrategia de las Casas de Aldea del geodestino Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Las estrategias de comunicación digital de las empresas de turismo rural. Análisis de la estrategia de las Casas de Aldea del geodestino Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2013/2014

    ONGs: Mercadotecnia e Redes Sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do modelo de negocio dunha plataforma web: Business model canuas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007