Carmen Máiz Bar

Profesor/a asociado/a T3 Externo

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G071V01 G071410 Produción e realización de contidos de marca OP 50
P04M082V11 M082115 Creatividade e mensaxe publicitaria OB 4
P04G190V01 G190403 Estruturas e actividade da axencia publicitaria OB 50
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 45
P04G190V01 G190403 Estruturas e actividade da axencia publicitaria OB 50
P04M082V11 M082115 Creatividade e mensaxe publicitaria OB 4
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 10
V55G020V01 G020944 Comunicación e publicidade OP 49
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M082V11 M082115 Creatividade e mensaxe publicitaria OB 4
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 44
P04G190V01 G190404 Redacción e locución publicitaria OB 60
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
P04G190V01 G190401 Elaboración da mensaxe publicitaria OB 45
P04G190V01 G190404 Redacción e locución publicitaria OB 30
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 55
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 45
P04G190V01 G190504 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 20

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo fundamentalmente a través del correo electrónico o desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Estudo da eficacia dos micro e macroinfluencers nas campañas publicitarias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta para a campaña de abonados do Real Club Celta no seu centenario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de construción de marca territorio para o municipio de Oleiros - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Creación e Desenvolvemento de marca - Dirección e Xestión de Comunicación KALIMA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creacion e desenvolvemento de marca kalima - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación da RSC no sector téxtil a través das redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    EU I NADA, o libro non libro, unha publicación editorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Campaña de reactivación e apoio ao comercio local de Santiago de Compostela: creación e desenvolvemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencer Marketing: Evolución publicitaria e casos de éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Medios publicitarios no entorno online e en redes sociais para a promoción municipal: O caso de Ferrol - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Evolución del concepto Street Style. Una nueva estrategia de comunicación y marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007