Emma Torres Romay

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 30
P04G071V01 G071307 Creatividade publicitaria audiovisual OP 50
P04M082V11 M082114 Planificación estratéxica OB 8
P04M082V11 M082211 Deseño e produción para novas tendencias en comunicación OB 8
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M082V11 M082211 Deseño e produción para novas tendencias en comunicación OB 8
P04M082V11 M082114 Planificación estratéxica OB 8
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 75
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M082V11 M082114 Planificación estratéxica OB 8
P04M082V11 M082211 Deseño e produción para novas tendencias en comunicación OB 8
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 0.0
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 18
P04M176V01 M176105 Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais OB 11
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 50
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 18
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 0.0
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 50
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 50
P04M176V01 M176105 Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais OB 11
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M176V01 M176105 Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais OB 10
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 150
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 20
P04G190V01 G190982 Obradoiro de prácticas profesionais (seminario de experiencias profesionais) OP 30
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 100
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
P04M176V01 M176105 Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais OB 10
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190506 Técnicas de propaganda política OB 150
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 75

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Andy Fdez Photography - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Tendencias comunicativas en turismo: o caso de Asia a través das redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Nimbo Magazine - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Hotter - Proxecto de creación e construcción de marca para unha hamburguesaría - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Deseño de imaxe de marca: Museo Arxentino Maradona. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Creación e edición do libro "Unha noite de setembro" e a súa campaña de promoción nas redes sociais. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Explora Galicia: Social Media Plan - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Social Media Plan de Lino Silva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    TERRA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Proposta estratéxica de comunicación para a empresa Desguaces De Paz - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ni plata ni oro: rediseño de imaxe de marca - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Konachadas: Creación dunha marca - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Poly Vázquez: Social Media Plan - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Rebranding de marca: Da Mario Trattoria Siciliana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Sharenting: análise do uso comercial da imaxe de menores por parte de “nais-influencers” en Instagram. Situación en España no 2020. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Pote Peti a deconstrución do peluche tradicional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Distribucións O Vilán, unha nova perspectiva. Redeseño e deseño web - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desenvolvemento de identidade corporativa e packaging - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Creación dunha asesoría de imaxe para tallas grandes. A tendencia do movemento 'body positive'. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Creación de una marca de skateboarding y merchandising: Mal Rollo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de Comunicación Festival Nos Seus Pés (Edición 2019). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Celebrities, apoderamento feminino, marcas e Instagram: a transferencia de éxito da muller celebrity empresaria á súa marca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento dunha marca persoal en Youtube. Creación, construción, posta en práctica e análise da marca persoal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    VARO - Creación e desenvolvemento dun Manual de Identidade Corporativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Estratexia de comunicación en redes sociais e medios dixitais para a empresa era comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de Negocio: Noaltodopoleiro - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Morra o Conto - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de comunicación e rediseño de identidade corporativa para a perruquería Ángeles Rial. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias comunicativas dos festivais de música en Galicia (2018). Estudo e análise de casos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade de ficción a través de "Los Simpsons" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de creación dunha marca de papelería - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    1-O: Aproximación cuantitativa sobre a comunicación institucional de España e Cataluña e a súa repercusión na prensa española. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia do vídeo como elemento de promoción de destinos turísticos. Proposta de actuación: Islandia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan estratéxico para unha empresa de nova creación na cidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Folkcomunicación e a súa aplicación no sector alimentario galego - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Impacto da comunicación na promoción de destinos turísticos: o caso de Islandia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Comunicación de Crise das grandes empresas de alimentación galegas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunicación de crise en catástrofes aéreas en Europa: análise de casos (2000-2015) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunicación e xénero: a publicidade das marcas de alimentación en España. Roles e estereotipos de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade no contexto da globalización - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marca Persoal: desenvolvemento da identidade corporativa gráfica da marca Sandra Vázquez - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sistema de sinalización para a localización de dependencias no Complexo Hospitalario Álvaro Cunqueiro - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    O packaging e a súa influencia na estratexia de comunicación: estudo de casos en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    STREET MARKETING: Coñecemento, evolución e estudo de casos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación de idea de negocio e unha proposta comunicativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    Cargos académicos

    Decano/a en Facultade de CC. Sociais e da Comunicación ( Desde 02/12/2023 )

    Profesorado doutor con vinculación permanente en Claustro Universitario ( Desde 29/06/2018 )