Juan Manuel Corbacho Valencia

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 25
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 50
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 5
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 3
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 25
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 4
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 55
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 3
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 20
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.00
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 3.00
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75.00
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 112
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00

    2021/2022

    Análise da organización de desfiles de moda: a Mercedes - Benz Fashion Week Madrid desde 2019 ata a actualidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise de tendencias escenográficas en eventos de moda e proposta de evento para a 76ª edición da Mercedes-Benz Fashion Week Madrid - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do papel do protocolo na serie The Crown - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Feira do Moble de A Estrada, análise e proposta de cambio - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento sostible nos eventos: análise das canles de comunicación externa dos festivais galegos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O sector do luxo durante a COVID-19: Análisis das accións de comunicación das principais marcas a nivel mundial. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización de eventos: Estudo da traxectoria de Flúor Congreso Atlántico de Márketing Dixital e proposta para o quinto aniversario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de Axencia e Desenvolvemento Gráfico dun Evento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    R de Rúa: a organización dun evento de cultura urbana en Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Visibilidade do baloncesto feminino a través dos patrocinadores: Análise dos equipos que compiten na Liga Femenina Endesa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rostros que Comunican: Análise Multicultural de Expresións Faciais nos Medios Dixitais do Sector da Cosmética - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación da marca persoal "Todo es Protocolo" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    A marca país no fenómeno K-Pop: Análise do grupo BTS - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización dun festival en tempos de pandemia. O Morrasound Rock Fest 2021. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A presenza de mulleres na produción de festivais de música en Galicia: dos estudos á práctica profesional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia dos patrocinios no fútbol. Análisis das marcas patrocinadoras nas principais ligas europeas de fútbol. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O recoñecemento ás boas prácticas na organización de eventos: Análise dos Premios Dircom Ramón del Corral, Premios Eventoplus, e FIP Festival - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Da estandarización á adaptación publicitaria. A revista Vogue como soporte publicitario: análise comparativa da publicidade de Vogue España e Vogue Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise e organización da Feira do Viño do Condado do Tea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do protocolo e o cerimonial nas obras Canción de Hielo y Fuego e Juego de Tronos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Impulsando o rural galego a través do colectivo LGBTI: O Festival Agrocuir da Ulloa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación da marca persoal e plan social media: Flor Casais – Marketing & Comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Plan social media da marca Celso Peace - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Son do Camiño como evento promocional do Xacobeo 2021 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenómeno das Lovemarks: Estudo da comunicación online de marcas streetwear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización dunha actividades extraacadémica destinada ao alumnado do grado de Publicidade e Relación Públicas: o caso de "Help!" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A marca país no Festival da Canción de Eurovisión 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da comunicación en redes sociais para as PEMES: o caso das academias de inglés da zona de O Morrazo   - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da comunicación online e comercial no sector das larpeiradas: os casos de Vidal, Fini, Haribo e Mogul - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das estratexias de publicidade nas edicións de Vogue España e China: das estratexias estandarizadas á adaptación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Batallas de rap: unha nova plataforma para a publicidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    De Holland a Netherlands: Análise do cambio dunha imaxe de marca país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    O proceso de internacionalización de Starbucks no mercado italiano: o caso de Milán - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O storytelling como ferramenta de creación da marca musical. O caso de Rosalía e de Loona. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización dun evento cultural no eido local: CREATIBA, un festival innovador para Boiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Publicidade Internacional en revistas de moda e beleza: o caso de Vogue España e Vogue Reino Unido. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenómeno eSports como plataforma publicitaria: análisis do caso Faro Gaming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da música en publicidade. O caso de Queen. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    O panorama dos Adblockers en España e a inversión publicitaria online: fórmulas alternativas e futuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da comunicación dixital de pymes do sector textil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización e xestión de eventos. Unha proposta de márketing experiencial para a nova edición do evento Etiqueta Negra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade de Netflix en Estados Unidos e España: da estandarización á localización. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A democratización da moda unisex a través da xeración Z - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Candidatura de Vilagarcía de Arousa a Cidade Europea do Deporte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Mulleres influencers e as súas mensaxes nas redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenónemo do Brand Placement como elemento definitorio de personaxes no cinema actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da publicidade nas teorías do marketing mix: 1960-2017 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Colectivo Atlántico: creación da Identidade Corporativa Gráfica e aproximación ao seu primeiro proxecto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A percepción da imaxe de marca-país a nivel interno e externo: o caso de "Marca España" en España e México (2016-2017) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación dixital no sector da xeriatría en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A estandarización da publicidade de marcas internacionais en contextos culturais diverxentes: o caso da revista Vogue en España e Arabía Saudí. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    La Publicidad que se 'Lleva Puesta': Estudio de los wearables como soporte publicitario del futuro. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os festivais de música popular como plataforma publicitaria. Análise dos dez festivais de maior afluencia en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Espazo CreActivo: do briefing ao deseño. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Calvo Persical: Restyling e revisión da identidade corporativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    O Experiential Marketing e o auxe dos POP Ups - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo do protocolo local: o caso do Concello de Redondela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de Aplicación do Protocolo local. O caso da XLVII Feira do Cocido de Lalín. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo Internacionalización da Marca Juan Valdez no Mercado de Estados Unidos e da Súa Chegada en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Episodio Cero: Protocolo en series da televisión. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    Cargos académicos

    Profesorado doutor con vinculación permanente en Claustro Universitario ( Desde 29/06/2018 )

    Membros designados polo Reitor (PDI-A) en Consello de Goberno ( Desde 29/05/2014 )