Manuela Raposo Rivas

Profesor/a titular de universidade

Curriculum Vitae

Leer más

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V07 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 11
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 11
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 6
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 5
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V07 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 8
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 15
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 5
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V07 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 22
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 29
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
V02M066V06 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
O05G110V01 G110103 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación infantil FB 4
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V07 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 15
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 5
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 11
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 5
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 16
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 23
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 5
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 38
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 15
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 5
P02M178V01 M178106 Aplicación das TIC na innovación educativa OB 15
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 0.0
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 0.0
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 20
V02M066V06 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 10
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 10
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 21
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 120
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 51
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 10
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 10

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Recursos e metodoloxías innovadoras na Formación Profesional. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Empleo das TIC con alumnado TEA: Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A inclusión nas redes sociais das persoas que presentan discapacidade visual: revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As propostas educativas en materia de innovación educativa nos traballos de fin de mestrado: Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Mellorar a atención dun neno que presenta TEA e TDAH a través do uso da tableta dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Punto de vista das familias sobre o uso de Internet e redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Uso da gamificación en alumnado de Formación Profesional en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Uso da realidade virtual e aumentada para o ensino da anatomía humana no ensino secundario - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión bibliográfica sobre a formación do profesorado no eido do Deseño Universal para á Aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Debuxos animados e hábitos de consumo na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As TIC na área de educación física en primaria: estudo bibliométrico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As bibliotecas humanas como recurso na Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Coñecemento, formación e uso das ferramentas TIC aplicadas na FP en EUE Povisa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Recursos dixitais para traballar co alumnado con TDAH: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión sistemática sobre o impacto da dor crónica na esfera escolar nos estudantes de educación secundaria e propostas innovadoras para o seu manexo no ámbito educativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Vivencias das familias de estudiantes con NEAE en torno á educación: entre a lexislación e a realidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Gamificación na formacion profesional sanitaria: Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O efecto do libro electrónico na aprendizaxe: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    impacto do DUA en alumnado NEAE a través de recursos tecnolóxicos: unha revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    innovación na educación en tempos da Covid-19: repercusión nos estudantes da Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Experiencia de gamificación en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Toquio2020-Classdojo. Un proxecto de gamificación en el aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os Materiais Didácticos Dixitais e as Dificultades de Aprendizaxe dende a óptica dos especialistas de PT/AL - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise de recursos dixitais destinados ao desenvolvemento da conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Creación colaborativa realizada por estudantado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Aplicacións móbiles utilizadas polo profesorado para traballar co alumnado TEA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Benestar do profesorado de formación profesional en Galicia con tecnoloxías da información e a comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Caso de estudo sobre a mellora da lectura e escritura a través de recursos educativos dixitais en Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A simulación e o role playing como metodoloxías activas na FP de Comercio. Gabinete de Prensa: unha proposta didáctica para abordar as Relacións Públicas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As condutas aditivas e o uso de internet no alumnado de educación primaria. Formación ás familias para paliar os riscos e perigos na rede. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Visión do profesorado de formación profesional en materia de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Valoración de Aplicacións Móviles para o Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Tecnoloxías de Apoio á Diversidade para o traballo con dislexia: unha revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Desenvolvemento da conciencia fonolóxica en Educación Infantil a través da pizarra dixital interactiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Conciencia Fonolóxica Programa de intervención a través das TIC en Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise de aplicacións para o desenvolvemento da conciencia fonolóxica en educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Enseñanza dixital nos tempos do coronavirus COVID-19 (SARS-COV-2) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os recursos TIC como apoio no confinamento 2020 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O modelo Flipped Classroom na Educación Secundaria e Formación Profesional en España. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Realidade Aumentada: Un mundo de posibilidades aberto os nosos estudantes de educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Repositorio de recursos TIC para la enseñanza de la música en estudiantes que presentan TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Aprender con Wii sport na educación infantil (2-3 anos). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Tablet como ferramenta comunicadora co alumnado dentro da constelación autista. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención en Educación Infantil cos minixogos de Mario Party 8 para a competencia matemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A conciencia fonolóxica e o seu desenvolvemento coas tic en educación infanti - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    O traballo cooperativo aplicando as TIC na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da Formación en Centros de Traballo da Formación Profesional Básica en Informática e Comunicacións - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Uso do Facebook no ciclo 'Técnico de Coidados Auxiliares De Enfermaría'. Un estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    TIC para persoas con Trastorno do Espectro Autismo en Educación Secundaria e Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo comparativo dos procesos cognitivos desenvoltos co uso do libro de texto dixital fronte ao tradicional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Demanda cognitiva das tarefas e a súa mellora a través de actividades diseñadas coas TIC. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da integración e uso do Encerado Dixital Interactivo coma un recurso docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Pizarra Dixital Interactiva no aula de Educación Infantil: experiencia de uso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Recursos tecnolóxicos para a atención educativa das persoas con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "A escola a escuras". Un estudo de caso dun estudante con discapacidade visual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Xogamos outra? Intervención co videoxogo Wii Party en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención con apps nun caso de dislalia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Animación á lectura e á escritura a través dun conto dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    comparativa dos procesos cognitivos desenvoltos co uso do libro electrónico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As Dificultades de Aprendizaxe como contido nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As Aplicacións móbiles como recurso para as dificultades da aprendizaxe na resolución de problemas. Un estudo de caso múltiple. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Aproximación a gamificación e o uso do xogo como ferramenta didáctica na Ensinanza Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención coa Tablet para traballar contidos básicos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Metodoloxía de Flipped Classroom en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mellora do proceso lector co uso de contos multimedia interactivos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudio exploratorio sobre a necesidade da enfermeira escolar nun centro de formación profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo sobre a perspectiva do profesorado: o uso das TIC en alumnado TEA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os procesos cognitivos como contidos nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O robot mBot como resposta educativa para alumnos con espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Robótica educativa para a mellora da aprendizaxe das matemáticas: un estudo de caso en TEA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Banco de recursos na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Wii como recurso para a psicomotricidade na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Un estudo con recursos dixitais para mellorar a atención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Recursos dixitais para as dificultades de aprendizaxe na comprensión lectora: un estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O conto interactivo como recurso para mellorar a intelixencia emocional no alumnado con altas capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O conto interactivo como recurso para mellorar a escritura en alumnado con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Mellora das habilidades sociais do alumnado con altas capacidades a través das TIC. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O teléfono móbil no terceiro ciclo de educación primaria: Que opinan docentes e estudantes? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Cine como recurso didáctico no 3º ciclo de Educación Primaria. Un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento da atención a través dun dispositivo móbil: a tablet. Un estudo de caso único. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da competencia escrita a través do xornal dixital. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    O Ipad como recurso para facilitar a lectoescritura dun neno con distrofia muscular - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención en lectoescritura con apps en alumnos que presentan retraso madurativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Introdución do ipad e do encerado dixital interactivo nun aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Preferencias cinematográficas de estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Hábitos seguros na rede: o punto de vista das familias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aplicación didáctica dos videoxogos no ámbito da Educación Primaria: un estudo sobre o profesor Layton - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendendo cá Wii en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O uso do Ipad na aula de pedagoxía terapéutica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Un estudo sobre a intervención con Ipad no retraso da lecto-escritura que presenta alumnado de primeiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007