Manuela Raposo Rivas

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 5
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
V02M066V07 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 5
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 23
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 5
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 11
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V06 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 5
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 38
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 0.0
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 15
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 0.0
P02M081V02 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 20
P02M178V01 M178106 Aplicación das TIC na innovación educativa OB 15
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 10
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 10
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 21
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 120
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 51
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 10
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 10
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
2015/2016
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 113
2014/2015
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 10
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 10
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 43
O02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 13
2013/2014
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 13
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 93
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 8
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 8
2012/2013
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V10 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 27
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
105211V01 105211210 Novas tecnoloxías aplicadas a educación TR 0.0
105311V01 105311207 Novas tecnoloxías aplicadas a educación TR 0.0
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 143
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 13
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 13
2011/2012
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 13
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 13
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 143
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
105211V01 105211210 Novas tecnoloxías aplicadas a educación TR 0.0
105311V01 105311207 Novas tecnoloxías aplicadas a educación TR 0.0
2010/2011
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 20
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05G110V01 G110103 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación infantil FB 90
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 83
P02M081V01 M081204 As TIC Aplicadas á Educación Inclusiva OP 10
2009/2010
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110103 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación infantil FB 0.0
O05M053V01 M053110 Utilización das TICs para a Búsqueda, Xestión e Codificación da Información OB 13
O02M066V02 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 3

Día de la semana
Martes
Fecha de inicio
2019-09-09
Fecha de fin
2019-12-20
Rango de horas
10:00 - 12:00
Lugar
Pavillon 2 Olga Dominguez, despacho 20, Facultade de Ciencias da Educación
Cuatrimestre
Anual (2019/2020)
Día de la semana
Mércores
Fecha de inicio
2019-09-09
Fecha de fin
2019-12-20
Rango de horas
10:00 - 13:00
Lugar
Pavillon 2 Olga Dominguez, despacho 20, Facultade de Ciencias da Educación
Cuatrimestre
Anual (2019/2020)

2018/2019

Estudo comparativo dos procesos cognitivos desenvoltos co uso do libro de texto dixital fronte ao tradicional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
"A escola a escuras". Un estudo de caso dun estudante con discapacidade visual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da Formación en Centros de Traballo da Formación Profesional Básica en Informática e Comunicacións - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recursos tecnolóxicos para a atención educativa das persoas con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Demanda cognitiva das tarefas e a súa mellora a través de actividades diseñadas coas TIC. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso do Facebook no ciclo 'Técnico de Coidados Auxiliares De Enfermaría'. Un estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
TIC para persoas con Trastorno do Espectro Autismo en Educación Secundaria e Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da integración e uso do Encerado Dixital Interactivo coma un recurso docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Pizarra Dixital Interactiva no aula de Educación Infantil: experiencia de uso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O traballo cooperativo aplicando as TIC na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Animación á lectura e á escritura a través dun conto dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Xogamos outra? Intervención co videoxogo Wii Party en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención con apps nun caso de dislalia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Robótica educativa para a mellora da aprendizaxe das matemáticas: un estudo de caso en TEA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os procesos cognitivos como contidos nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O robot mBot como resposta educativa para alumnos con espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
comparativa dos procesos cognitivos desenvoltos co uso do libro electrónico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aproximación a gamificación e o uso do xogo como ferramenta didáctica na Ensinanza Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As Dificultades de Aprendizaxe como contido nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As Aplicacións móbiles como recurso para as dificultades da aprendizaxe na resolución de problemas. Un estudo de caso múltiple. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora do proceso lector co uso de contos multimedia interactivos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudio exploratorio sobre a necesidade da enfermeira escolar nun centro de formación profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo sobre a perspectiva do profesorado: o uso das TIC en alumnado TEA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Metodoloxía de Flipped Classroom en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención coa Tablet para traballar contidos básicos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Banco de recursos na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Wii como recurso para a psicomotricidade na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora da competencia escrita a través do xornal dixital. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O teléfono móbil no terceiro ciclo de educación primaria: Que opinan docentes e estudantes? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Cine como recurso didáctico no 3º ciclo de Educación Primaria. Un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento da atención a través dun dispositivo móbil: a tablet. Un estudo de caso único. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Recursos dixitais para as dificultades de aprendizaxe na comprensión lectora: un estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O conto interactivo como recurso para mellorar a escritura en alumnado con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O conto interactivo como recurso para mellorar a intelixencia emocional no alumnado con altas capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora das habilidades sociais do alumnado con altas capacidades a través das TIC. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Un estudo con recursos dixitais para mellorar a atención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

Intervención en lectoescritura con apps en alumnos que presentan retraso madurativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Introdución do ipad e do encerado dixital interactivo nun aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Preferencias cinematográficas de estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Ipad como recurso para facilitar a lectoescritura dun neno con distrofia muscular - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

O uso do Ipad na aula de pedagoxía terapéutica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un estudo sobre a intervención con Ipad no retraso da lecto-escritura que presenta alumnado de primeiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Hábitos seguros na rede: o punto de vista das familias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aplicación didáctica dos videoxogos no ámbito da Educación Primaria: un estudo sobre o profesor Layton - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendendo cá Wii en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007