Maria Angeles Pilar Parrilla Latas
Catedrático/a de universidade
Docencia
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 50 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 80 |
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 41 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 59 |
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 46 |
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 39 |
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
P02G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 15 |
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 60 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 105 |
P02M066V06 | M066252 | A Atención á Diversidade e a súa Intervención | OB | 6 |
Traballos dirixidos
2022/2023
Acollemento e adopción na escola: identificando actividades e situacións non inclusivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da educación inclusiva nas aulas de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Resposta educativa á inmigración nun centro educativo. Análise da situación nun centro rural - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
CIRCULEN. Análise da conduta no recreo do IES de Cacheiras - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A voz do alumnado: Diabetes Mellitus Tipo 1 nas aulas de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato e Formación Profesional de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O Storytelling dixital como elemento didáctico para a Educación Inclusiva Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
A aula hospitalaria e a atención educativa domiciliaria: Investigación desde o interior. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da escola rural. Un percorrido polo CRA de Vilaboa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Escola inclusiva de calidade nas enfermidades pouco frecuentes. Unha proposta con alumnado de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación do sentido de pertenza nun instituto de educación secundaria obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Revisión de programas e proposta de intervención en educación afectivo-sexual para unha mocidade virtualizada - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A voz do alumnado e a escola democrática: aproximación dende o prisma docente dun centro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Dime con que xogas: unha análise da perpetuación dos roles de xénero a través dos xoguetes en alumnado de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo do apadriñamento lector no CEIP Manuel Cordo Boullosa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Formación Profesional Básica: Instalacións eléctricas e mecánicas no IES Plurinlingüe A Paralaia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A través dos seus ollos. Estudo de caso que considera as barreiras e oportunidades dunha nena con discapacidade visual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Como un Libro Humano nos achega á Discapacidade Visual: Un Estudo de Caso - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A Biblioteca Humana como metodoloxía innovadora para a inclusión de persoas con discapacidade visual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cando un libro humano mostra a realidade inclusiva dentro dunha aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Comprender a situación emocional do alumnado na escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Contos para todos: Adaptación inclusiva de 'Nacho va al colegio' - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Derribando muros e construíndo pontes cara a inclusión educativa: a voz do alumnado en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
'Os Supermadruguitas' O Plan Madruga e as emoción que xera nos seis participantes. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Experiencias educativas de traballo cooperativo nas aulas de educación infantil aplicando o programa CA/AC - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A voz do alumnado e do profesorado na transición de Educación Infantil a Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
As transicións educativas vistas polos nenos e as súas familias: relatos e mensaxes nunha botella - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Contos infantís e discapacidade: unha proposta de intervención na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A voz do alumnado no primeiro ciclo de Educación Primaria: “Ata o infinito e máis aló” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007