María Dolores Castro Pais

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 30
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 90
V02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 45
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 90
V02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 40
O05G130V01 G130202 Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo FB 0.0
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 90
P02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 15
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 0.0
P02G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 34
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 15
O05G130V01 G130202 Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo FB 34
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 30
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 30
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 68
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 18.00

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2022/2023). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2021/2022

    Creatividade e atención ao alumnado con dificultades de aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe Baseada en Metodoloxías Activas en Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Perspectiva no alumnado de APSD sobre el trastorno mental. ¿Existe estigma nos futuros profesionais deste ámbito? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    perfil do alumnado de formación profesional en réxime a distancia e modular - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Motivación en estudantes de Auxiliar de Enfermaría - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Inserción laboral das persoas tituladas na formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Retos da docencia en tempos de Covid-19: Uso das TIC e Competencia dixital no CIFP de A Carballeira - Marcos Valcárcel - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de creación dunha tenda no centro de formación para a posta en práctica dos contidos aprendidos durante a FP. A “Tenda Baveca” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Compilación de TIC para optimizar o proceso de ensinanza-aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O contexto socioeconómico das familias como factor determinante no nivel educativo do alumnado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Proxecto educativo para un recreo inclusivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe, desenvolvemento e habilidades a través do xogo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Educación emocional e Mindfulness en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da estimulación olfactiva en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007