María del Mar García Señorán

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V02 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 12
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 2
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053201 Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo OB 4
O05M053V01 M053203 Dificultades de Aprendizaxe, CI e Enriquecemento Instrumental OB 4
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 1
O05M053V01 M053101 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Codificación OB 4
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 15
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V04 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 10
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 2
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053101 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Codificación OB 4
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 15
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 1
O05M053V01 M053201 Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo OB 4
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O02M066V04 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
P02M081V02 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V02 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O02M066V04 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 1
O05M053V01 M053101 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Codificación OB 4
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 15
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 10
O05M053V01 M053201 Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo OB 4
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 2
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 1
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 10
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053201 Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo OB 1
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 1
O05M053V01 M053101 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Codificación OB 1
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 15
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 45
P02M081V02 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O02M066V05 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 1
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 1
O05M053V01 M053201 Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo OB 1
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 10
O05M053V01 M053101 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Codificación OB 1
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 15
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 15
P02M081V02 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V02 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 3
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 3
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 20
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 10
O02M066V04 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V01 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 10
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 3
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 3
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 15
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 10
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 10
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 3
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 3
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 3
O05M053V01 M053102 Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación OB 20
P02M081V01 M081101 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual OB 5

    Tutorías presenciales horario fijo

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales en horario fijo con la siguiente programación:

    Día de la semana
    Martes
    Rango de horas
    09:30 - 14:30
    Lugar
    Despacho 2-2-4; Despacho virtual 1052. Contrasinal de acceso do estudantado: DV_Mar_2020, Facultade de Educación e Traballo Social
    Cuatrimestre
    Anual (2023/2024)

    2022/2023

    Tipos de intervención no trastorno por féficit de atención e hiperactividade (TDAH). Unha revisión sistemática na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Terapia Asistida con Animais para persoas con Discapacidade Intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Aplicación da facilitación da planificación para a mellora da aprendizaxe de Lingua Castelá e Literatura en 5º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Avaliación da prevalencia e características do acoso escolar en dous centros escolares - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Beneficios no emprego das tecnoloxías da información e da comunicación (tics) para os estudantes con trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As aulas taller como recurso metodolóxico na formación profesional: análise da súa eficiencia para a adquisición de habilidades profesionais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervencións para a mellora da comprensión lectora en alumnado con TDAH: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Regulación Emocional e competencia prelectora no alumnado de 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre a regulación motivacional e a comprensión lectora no alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre a autoestima, a comprensión lectora e as súas dificultades no alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Percepción do alumnado axudante sobre a mediación escolar: Utilidade, efectos e aprendizaxes. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O tratamento do Trastorno do Espectro Autista nas aulas: un estudo ao profesorado de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programa de facilitación da planificación gamificado para a mellora da aprendizaxe en matemáticas nos escolares de 3º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción do acoso escolar nos estudantes de 5º e 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Visual Thinking nas aulas de Educación Primaria: Revisión sistemática da súa adecuación para traballar a comprensión matemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia das metodoloxías activas na adquisición e mellora da comprensión lectora, unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A regulación emocional en alumnos diagnosticados con Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A regulación emocional no TDAH: unha revisión sistemática de programas destinados a escolares de 3 a 16 anos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Revisión Sistemática: Relación entre Regulación Motivacional e Rendemento Académico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programas de educación emocional en educación infantil. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción da igualdade de xénero en estudantes de 6º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programas de intervención para a mellora das habilidades sociais do alumnado con TDAH en Educación Primaria. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Novas metodoloxías de ensinanza en filosofía. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención Para A Mellora Da Xestión Da Ira En Contextos Educativos: Unha Revisión Sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Emocións autoconscientes e a súa relación co rendemento académico no alumnado de educación primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Emocións de logro no alumnado de educación primaria con e sen dificultades de aprendizaxe e a súa relación co rendemento académico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Dificultades nos procesos de escritura presentadas polo alumnado TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estereotipos e roles de xénero nos contos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mellora da aprendizaxe a traves do traballo cooperativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mellora da motivación e do rendemento en Ciencias Sociais empregando o modelo de aula invertida con estudantes de 5º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Influencia da calidade do sono e da somnolencia diurna no rendemento académico e cognitivo en nenos e nenas con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Perfil motivacional en Filosofía en alumnos de E.S.O. e Bacharelato: A utilidade dos estudios acerca da motivación. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Funcións Executivas e Competencia Matemática en nenos/as con TDAH: Una Revisión Sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As habilidades sociais en alumnado con Trastorno Espectro Autista. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectividade do emprego do PECS de alta tecnoloxía en nenos/as con TEA e cunha comunicación inintelixible ou nula. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A educación emocional no TDAH: Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A eficacia dos programas de intervención na ansiedad ante os exames. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A intelixencia Emocional; unha revisión sistemática aos programas de intervención e os seus efectos en Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Videoxogos e comportamento violento na Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para previr as dificultades na lectura en estudiantes de 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción da violencia escolar no alumnado de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aprendizaxe baseada no xogo dixital (ABEJD) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Situación do estado de confinamento en persoas con trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    REVISIÓN SISTEMÁTICA: A Intelixencia Emocional e a súa relación co Rendemento Académico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectos da gamificación na motivación de estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Motivación: unha variable esencial na aprendizaxe da historia na educación secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Niveis de regulación motivacional e rendemento académico no alumnado de 6º de primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O uso do teléfono móbil nas persoas con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programa de intervención para a mellora da lectura nun caso de Síndrome de Williams - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Rendemento matemático e Emocións de Logro no alumnado de Educación Primaria durante as clases de matemáticas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Investigación documental: Historia e materiais para a inclusión da diversidade auditiva na Educación Secundaria Obrigatoria. Unha revisión documental. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intelixencia Emocional dende o Modelo de Bar-On e rendemento académico en alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Enfoques de intervención para o TDAH en idade escolar: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A influencia da aprendizaxe baseada en proxectos na motivación do alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe cooperativa e relacións interpersoais na aula: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción do clima motivacional da clase de matemáticas en función do xénero e do tipo de motivación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión teórica da Educación Financeira dentro do marco educativo español: análise, situación e retos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Motivacións e emocións que experimentan os alumnos/as de 1º de Educación Primaria ao empregar distintas formas de repaso en matemáticas. Forma tradicional e robótica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O lapbook como recurso para a mellora da motivación académica e as estratexias de autorregulación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TDAH e escritura: análise dun caso e intervención educativa. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación dos contextos familiar, educativo, grupo de iguais e habilidades sociais e o rendemento académico no alumnado de 6º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Detencción de necesidades nos niveis de desenvolvemento dos trazos senso- perceptivo, coordinación senso- motriz e conceptuación, mediante a Escala Observacional do Desenvolvemento en nenos e nenas de 4 anos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    128/10000 Estudo comparativo dos procesos de escritura entre o alumnado con e sen trastorno por déficit de atención e hiperactividade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da eficacia educativa dos laboratorios virtuais na ensinanza secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Detección de necesidades nos ámbitos do desenvolvemento somático, reacción motriz e contacto e comunicación mediante A Escala Observacional do Desarrollo en alumnado de 5º de Educación Infantil. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    La orientación académica y profesional en los centros de enseñanza ourensanos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo correlacional sobre a influencia dos contextos motivacionais no rendemento académico matemático do alumnado de 5º curso de Educación Primaria na comarca de O Carballiño. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Expectativas de autoeficacia e actitudes motivacionais dos docentes de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias motivacionais do profesorado e a súa relación coa motivación dos estudantes de Educación Primaria na escritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Eficacia da aprendizaxe cooperativa na resolución de problemas matemáticos e nas emocións do alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe cooperativa, rendemento e participación nas clases de Ciencias Sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    A comprensión lectora nos libros de texto de Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia do método ABN nas emocións de logro en matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe cooperativa e motivación académica en lingua castelá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Variables preditivas da intelixencia emocional e violencia escolar en adolescentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As Habilidades sociais no Síndrome de Asperxer. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desarrollo das competencias emocionais do alumnado de 5º curso de Educación Primaria mediante un programa de intervención na aula - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo da Intelixencia Emocional e da motivación coma factores asociados ao rendemento académico en estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo dunha intervención co Programa CogniFit nun caso dun estudante adolescente con TDAH. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudio correlacional entre o nivel de ansiedade e mindfulness co rendemento académico nos estudantes de 5º de Educación Primaria, 1º e 3º de Educación Secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise dos problemas de convivencia nun curso de Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Unha proposta de intervención basada na aprendizaxe colaborativa para a mellora da autoestima e das relacións sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da actividade física dende o punto de vista do alumnado con e sen TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Grao de motivación e importancia dos trazos motivadores que atribúen docentes e alumnado ás tarefas de aula. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Implementación do programa “The Grid 2” cunha alumna con parálise cerebral infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia dos factores motivacionais no proceso de ensino - aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención Emocional para a mellora da conduta en alumnado con síndrome de alcohol fetal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Mellora das estratexias metacognitivas implicadas no proceso lector con estudantes de 4º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mellora dos procesos cognitivos e metacognitivos implicados no aprendizaxe lector en alumnos de 5º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para a adquisición de vocabulario a través de imaxes aplicado a unha nena con Trastorno do Espectro Autista e discapacidade intelectual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención para a mellora na resolución de problemas en nenos con TDAH: análise dun caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Mellora das competencias emocionais dos alumnos do primeiro curso de educación primaria mediante un programa de intervención. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A comprensión lectora en 3º curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comprensión lectora nos libros de texto do terceiro ciclo de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As habilidades sociais en alumnos con Trastorno do Espectro Autista (TEA): Estudio dun caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Consecuencias do adestramento do alumnado de 1º ESO nas habilidades emocionais e os seus efectos en canto ao rendemento académico e a diferenza entre sexos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Consecuencias do adestramento do alumnado de 1º ESO nas habilidades emocionais e os seus efectos en canto ao rendemento académico e a diferenza entre sexos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Función executiva e competencia matemática en escolares de terceiro curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre a función executiva e a escritura nun grupo de estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre as funcións executivas e a competencia matemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para o desenevolvemento das habilidades sociais nun neno con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Motivación cara a lectura e aprendizaxe cooperativa. Efectos dun Plan Lector cooperativo e outro tradicional sobre a motivación de alumnos de Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comportamento e interese cara ao estudo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007