María del Pilar González Fontão

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 11
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 72
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 105
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 120
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 105
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 120
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 105
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 8
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 105
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 90
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 30
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 30
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 120
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 90
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 35
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 34
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 105
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 105
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 120
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 105
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 52
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 120
O05G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 105
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 34

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo 1º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    O impacto de residir en Aldeas Infantís SOS no futuro laboral e psicolóxico dos menores. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión: O deporte imponse á exclusión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención con familias dentro de servizos sociais comunitarios: comparación entre concello rural e concello urbano. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para a inclusión educativa na aula ante un caso de TEA en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Xogando coas emocións na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A precocidade en Educación Infantil. Investigación na comarca de O Carballiño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia do tutorno desenvolvemento socioemocional do alumnado e proposta didáctica nun aula de 6º de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Parálise cerebral infantil: Estudo de caso en contexto inclusivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para a adaptación escolar de nenos e nenas de cero a tres anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para alumnado con Trastorno de Espectro Autista nunha aula ordinaria de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O interese do menor nunha situación de crise matrimonial: Desde o sistema educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dificultades do profesorado para favorecer a inclusión educativa do alumnado de etnia gitana na etapa de Educación Primaria en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación en diversidade afectivo-sexual e familiar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educar a autoestima na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Consecuencias do covid-19 en persoas con TEA e as súas familias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Detección do Burnout en profesionais do centro penitenciario de Pereiro de Aguiar, Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Coidadores de persoas dependentes. Visión de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Traballo Social Sanitario e Covid-19: o Síndrome de Burnout. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da intelixencia emocional de nenos, nenas e adolescentes con altas capacidades a través da escala TMMS-24 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Altas capacidades intelectuais: Promovendo a excelencia académica e persoal en contextos socioeducativos a través do coñecemento da súa dimensión histórica e senlleira proxección humana. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Educación inclusiva na Educación Primaria: dificultades durante o estado de alarma Covid-19 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Vulnerabilidade e marxinalidade da minoría étnico xitana - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A inclusión educativa dunha estudante con TEA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proxecto de intervención dende o Traballo Social cara a igualdade de xénero co foco de transformación sobre os homes na provincia de Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión dos nenos e nenas inmigrantes no ámbito educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel do traballador social como figura e recurso fundamental para os coidadores informais de enfermos de Alzheimer: coídate para coidar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Proposta inclusiva para o desenvolvemento da conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A inclusión educativa nun alumno con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Altas capacidades: percepcións, formación e práctica docente do profesorado de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de caso e plan de intervención TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Docencia compartida:incorporación de dous docentes na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión educativa: estudo de caso dunha nena con Síndrome de Down. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Un achegamento á situación actual do alumnado con altas capacidades intelectuais na Comunidade Autónoma de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O modelo SEM nas altas capacidades na provincia de Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Síndrome de Down: un estudo de caso en educación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    “A importancia do período de adaptación na etapa de educación infantil” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Inclusión educativa a través del trabajo por rincones - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión educativa dunha estudante estranxeira: estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Experiencia de persoas de altas capacidades intelectuais na súa etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    A colaboración do profesorado de apoio no desenvolvemento dunha escola inclusiva. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Prevención da Violencia de Xénero dende Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Prevención do acoso escolar a través de actividades cooperativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión do alumnado co Síndrome Williams nun aula ordinaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    A intelixencia emocional e o rendemento académico en estudantes de 5º e 6º do ensino primario. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A inclusión dos estranxeiros no sistema educativo galego. Formación do profesorado. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Aprendizaxe Cooperativa como metodoloxía de atención á diversidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión educativa e TDAH en nenas: un estudo de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Implicación familiar nos centros educativos de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión educativa: estudio de caso de unha nena con hipotonía - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Diálogo interrelixioso a traves das TIC para fomentar a educación inclusiva en 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    SWH: estudo de caso dun neno con síndrome de Wolf-Hirschhorn - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Docencia compartida na aula. Unha proposta pedagóxica para educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para lograr a inclusión educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aula inclusiva: estudo de caso dun neno con autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A creatividade: procesos, desenvolvemento e avaliación. Estudio dunha mostra de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007