2022/2023
Avaliación obxectiva da creatividade infantil e correlación coa percepción docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creavitidade e diversidade cultural na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creatividade e xénero na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación da Competencia Motora en persoas con TEA e Proposta de Intervención (opción profesionalizante) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A DIVERSIDADE CREATIVA COMO RECURSO INCLUSIVO NA ESCOLA ¿Relaciónase a capacidade de facerse preguntas coa creatividade para resolver problemas cotíans en nenos de Educación primaria? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da creatividade nun grupo de 5º e 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evolución da creatividade na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Educación Asistida Con Animais En Dous Casos Prácticos Con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Hábitos de alimentación e rendemento académico en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Ximnasia rítmica en idade escolar e a súa relación co desenvolvemento das habilidades motrices básicas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Metodoloxías activas vs pasivas e o seu impacto no desenvolvemento motor no alumnado de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación da creatividade en Educación Primaria mediante o test TCI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación das habilidades motrices básicas en Educación Infantil mediante probas orientadas ao proceso e ao produto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Perfil motor en nenos con trastornos do neurodesenvolvemento - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Design Thinking no desenvolvemento da autonomía de persoas en risco de exclusión social - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Competencia motora e TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Competencia motriz obxectiva e percibida en adolescentes. Un enfoque de xénero. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Competencia motora no alumnado de educación primaria: relación con índices antropométricos e hábitos deportivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento do nivel de competencia motora nas aulas de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento da competencia motora en educación infantil. Idade, xénero e número de irmáns. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creatividade motora, idade e xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Actividade Física nas aulas de Educación Infantil e relación co nivel de Competencia Motora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A relación dos aspectos grafomotores e a aprendizaxe da escritura no segundo ciclo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A creatividade na aula (estudo de caso) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Mindfulness" en educación: dentro e fora do aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Investigación sobre o desenvolvemento da coordinación motora en nenos e nenas con síndrome de Down: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención para mellorar a destreza manual nun alumno diagnosticado con Trastorno do Espectro Autista. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Tradución e aplicación da Escala de Desenvolvemento Motor Peabody e proposta de intervención para un neno con atraso madurativo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo comparativo do desenvolvemento da creatividade narrativa nos alumnos de Publicidade e RRPP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Importancia da educación artística dende idades temperás: Aplicacións creativas nun aula de 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre actividade física e competencia motora en nenos/as de 3 a 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevalencia de sobrepeso e obesidade no alumnado de educación infantil e a súa relación cos hábitos de alimentación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Sobrepeso e obesidade en educación primaria. Revisión da literatura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A brecha de xénero en materias STEM - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O soño e a súa relación coa competencia motora no alumnado de educación infantil de 4 a 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Avaliación de creatividade motora en estudantes de primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Autonomía no alumnado de educación infantil: relacións coa destreza manual e as actitudes familiares. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Implementación e avaliación dun programa para incrementar a creatividade motriz en alumnas e alumnos con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intelixencia emocional e aceptación social do alumnado de altas capacidades en comparación cos seus iguais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Creatividade e altas capacidades. Avaliación mediante o Thinking Creatively with Sounds and Words. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Bullying homofóbico no contesto escolar: vivido por a poboación LGBT no Estado de São Paulo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Efectos da psicomotricidade na capacidade motriz en nenos con necesidades específicas de apoio educativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Avaliación da preferencia lateral nas habilidades motoras finas e grosas en suxeitos con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Existen relacións entre o nivel de creatividade e o rendemento académico na etapa de educación primaria? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coincide a preferencia lateral na execución de habilidades manuais e deportivas? Un estudo no alumnado da Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creatividade motora e verbal en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta didáctica: Educación con valores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Test dos Reflexos Primarios de Goddard. Adaptación para o uso no ámbito escolar de 3-6 anos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Rutinas motrices para a mellora da disposición na aula de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora da destreza manual en persoas con parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención para a mellora da destreza manual nun caso con Síndrome de Dravet - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A rítmica Dalcroze aplicada ao segundo ciclo de Educación Infantil: proposta didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo da transferencia entre autorregulación deportiva e académica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evaluación da creatividade infantil a través do test thinking creatively with sounds and words. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Funcionalidade educativa das aulas hospitalarias de galicia dende o punto de vista do profesorado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Imaxe corporal e autoestima na xuventude. Relacións con xénero, idade, deporte e uso de redes sociais. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Diversidade cultural en educación infantil: proposta de intervención a través do xogo psicomotor - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Destreza manual no alumnado con NEAE. Estudo de casos: avaliación e intervención. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Enfermidade de Alzheimer: impacto no coidador/a principal informal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Avaliación dun programa de intervención para a mellora da destreza manual e do ritmo nunha nena con dificultades de aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Avaliación da atención socio-emocional das aulas hospitalarias da comunidade autónoma de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención psicomotora para a mellora da competencia emocional no alumnado de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O coñecemento do medio natural na Educación Infantil: Saída pedagóxica ao Parque Natural do Xurés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
A importancia da aprendizaxe cooperativa na educación infantil. Revisión da literatura sobre o tema - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evaluación da creatividade motriz nun grupo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo da relación entre creatividade gráfica e narrativa en nenos e nenas de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coordinación en alumnos con discapacidade intelectual. Avaliación e proposta de mellora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desorde do espectro autista e desenvolvemento motor: programa de intervención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Actividade física asistida con animais. Proposta para a mellora da condición física en poboación con Necesidades Educativas Especiais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mitos e trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta Educativa para a Mellora da Atención en Alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo de dous casos de alumnos con altas capacidades no contexto familiar, educativo e social - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estereotipos cara personas maiores: estudo comparativo en función da idade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Lateralidade e rendemento académico: Estudo da relación entre lateralidade, cálculo e velocidade lectora no alumnado de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre o nivel de desenvolvemento motor e o aprendizaxe da escritura nun grupo de nenos e nenas de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre creatividade motriz e impulsividade en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creatividade en grupo. O seu papel na educación física de base. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
O proceso de lateralidade en educación infantil. Un estudo con alumnado de 3 a 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Música e emocións en educación infantil: un estudo do recoñecemento de emocións en alumnado de 3-6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Música en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para a mellora dos niveis de creatividade motriz en nenos de último curso de Educación Infantil mediante o empleo de obxectos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo da relación entre indicadores da motricidade fina e grosa no alumnado de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudio evolutivo das Habilidades Motrices Básicas de Manexo de Móviles nun grupo de suxeitos dende infnatil a primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Explorando o interese do uso do test de Torrance para a súa aplicación en nenos españois de 3-6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión de instrumentos para avaliar o desenvolvemento motor na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastornos do espectro autista e desenvolvemento motor: revisión sistemática da literatura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre o desenvolvemento motor e o desenvolvemento emocional na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relaxación en nenos/as de educación infantil: unha revisión sistemática da literatura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención pscimotriz a través dos contos motores: unha experiencia en nenos/as de 6º de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para a mellora da coordinación segmentaria en nenos de 4-5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ensinando aos escolares a salvar vidas. Avaliación da posibilidade de uso do DESA na etapa de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007