2020/2021
As novas versións dos contos tradicionais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Kamishibai como recurso didáctico nas aulas de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Problemas de Decodificación do Masculino Xenérico na Aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O manga como recurso educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
O bilingüismo no sistema educativo de Paraguay - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os diccionarios visuais como ferramenta didáctica na etapa de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Propostas de ensino en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A narrativa infantil do século XXI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Análise sobre a coeducación nos libros de texto de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
A literatura coeducativa actual no ámbito hispánico. O modelo das biografías. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cando as mulleres somos o sexo débil: Análise de fórmulas sexistas prevalentes na Real Academia Española - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
Análise comparativa da autotradución literaria do galego ó español de Futuro Imperfecto de Xulia Alonso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Igualdade de xénero na escola. Actitudes e experiencias na cidade de Vigo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia dos dicionarios visuais no proceso de ensinanza-aprendizaxe dende a etapa de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Análise contrastiva das traducións ó español e ó francés do libro ¿Que me queres, amor? de Manuel Rivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de tradución inglés-español dos termos e expresións slang na serie televisiva estadounidense Shameless. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
ATENTADO TERRORISTA A CHARLIE HEBDO: Liberdade de expresión e ideoloxía - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007