MARISOL FERNÁNDEZ CUELI

Externo

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5

    2022/2023

    A Comorbilidade Entre O Trastorno Por Déficit De Atención E Hiperactividade E O Trastorno Específico de Aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Bases neuroanatómicas da dislexia: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo da motivación para a lectura. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Existen estratexias chave para facilitar a aprendizaxe lectora? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Trastorno do Espectro Autista e a adquisición da lectura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Estratexias de comprensión lectora en inglés como segunda lingua: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia da dislexia no ámbito académico: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia do tamaño, tipo e espazado da letra en alumnos con dificultades lectoras: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Conciencia fonolóxica, lectoescritura e TIC - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Existe unha idade ideal para aprender a ler? Unha revisión teórica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A conciencia fonolóxica no inicio lector. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Cerebro e Dislexia. Unha Revisión Sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Relación entre funcións executivas e comprensión lectora no alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre funcións executivas e comprensión lectora en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007