Martina Ares Ferreirós

Profesor/a axudante doutor/a

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 75
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 45
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 30
P02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 14
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 15
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 15
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 75
P02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 14
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
V02M066V09 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 15
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 63
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 10
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 30
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 47
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75.00
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105.00
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75.00
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105.00

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo fundamentalmente a través del correo electrónico o desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Procesos e estratexias de aprendizaxe a través do xogo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Sobreexposición tecnolóxica e os seus efectos na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TEA e literatura: Potenciar o desenvolvemento cognitivo, social e intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Adestramento das habilidades sociais no alumnado de 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A interrelación entre o clima escolar, a autoestima e a satisfacción coa imaxecorporal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Metodoloxías Activas en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Metodoloxías inclusivas en aulas hospitalarias - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Nivel de capacitación profesional específica do profesorado na atención ao alumnado con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os efetos positivos e negativos do uso das TIC en nenos/as con TDAH ou problemas atencionais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Principios metodolóxicos levados a cabo nos Centros de Educación Infantil e Primaria na Comunidade Autónoma de Galicia en relación cos estudantes con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión de programas de intervención lectora en alumnado con dificultades específicas de aprendizaxe da lectura na etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión bibliográfica sobre frecuencia e prevalencia das patoloxías en nenos e nenas estranxeiros adoptados en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programa de habilidades sociais para adolescentes con necesidades educativas especiais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención educativa cun alumno xordocego na sala de estimulación multisensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de Unidade Didáctica para FOL mediante a metodoloxía Aprendizaxe Servizo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Barreiras no proceso de ensino-aprendizaxe para o alumnado de educación secundaria coa Síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Contos por e para a discapacidade, a diversidade e a inclusión. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    TEA e literatura: Potenciar o desenvolvemento cognitivo, social e intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Atención á diversidade e educación inclusiva en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise das repercusións da dislexia nas competencias socioemocionais do alumnado. Revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia da sobreprotección familiar no desenvolvemento infantil: Revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intelixencia Emocional e Rendemento Académico no terceiro curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención educativa para a redución e prevención da ansiedade escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Experimentación e intervención de los prerrequisitos en un aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O nivel emocional a través da autoconciencia e da autorregulación das emocións negativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A teoria da mente nas relacións sociais do alumnado de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Estimulación temperá: visión preventiva dende a docencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación emocional en tempos de COVID-19 en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención educativa cun neno de catro anos cun tdah e trastorno da linguaxe. proposta para as dificultades lingüísticas e comunicativas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención educativa baseada no programa 'mindkinder' dirixida a un alumno con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia do Programa PESPACE de estimulación multisensorial en alumnado con Parálise Cerebral. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A aprendizaxe na formación profesional dende a perspectiva do alumnado. Unha aplicación do modelo 3P - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito da Formación Profesional Actual. Revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise do nivel de comprensión lectora do alumnado con TDAH en 5° de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise lexislativa da FP e o novo cambio educativo LOMLOE: visión do corpo docente. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Violencia nas relacións de parella nos estudantes de formación profesional do IES Montecelo-Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da técnica experimental para o desenvolvemento dun plan de intervención emocional medible mediante o debuxo de dúas figuras humanas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación de proposta pedagóxica de TDAH en alumnado con Síndrome de Abstinencia Neonatal. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Programa combyvencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    "Introdución de Color ADD cunha nena con discapacidade visual en Educación Infantil" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos prerrequisitos lectores nunha aula de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do desenvolvemento madurativo e emocional de nenos e nenas de 5 e 6 anos a través do debuxo infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunicación Bimodal no proceso de ensino - aprendizaxe das cores. Estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da representación das mulleres nos libros de FOL a través da revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Motivación e itinerario educativo en alumnado de Formación Profesional: a relación entre a elección de título e o mercado laboral local. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión do uso da lectura fácil nos protocolos para a atención á diversidade da educación primaria en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rutinas de pensamento nun neno con Síndrome de Asperxer. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de disciplina positiva para mellorar a convivencia na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento comunicativo e lingüístico a través do Programa Pictocuentos baseado no uso de pictogramas en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Aproximación a unha programación didáctica cun enfoque comunicativo a través dun proxecto de aula alternativo: L'Immeuble - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proceso sucesivo edislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Hábitos relacionados co sono e a súa influencia no desenvolvemento infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "Trastornos do espectro autista na aulas de educación primaria en Pontevedra: Proposta de intervención." - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Abordar a titoría en sexto curso de Educación Infantil, co enfoque da Terapia Familiar centrado en solucións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para a adquisición do inglés en estudantes con dislexia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programas de adaptación lingüística para alumnado inmigrante de fala non española - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007