Salvador Guillermo González González

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 89
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 1
V02M066V06 M066226 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos OB 1
V02M066V07 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
V02M066V07 M066228 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Primario e Secundario OB 1
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V06 M066226 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos OB 1
V02M066V06 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
V02M066V07 M066228 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Primario e Secundario OB 1
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 18
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 105
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 18
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
V02M066V06 M066226 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos OB 1
V02M066V07 M066228 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Primario e Secundario OB 1
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 75
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 18
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 3
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
V02M066V06 M066226 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos OB 1
V02M066V07 M066228 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Primario e Secundario OB 1
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2015/2016
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 0.0
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 0.0
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 90
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2014/2015
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 0.0
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 0.0
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 2
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 10
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 5
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 5
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2013/2014
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 5
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 2
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 0.0
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP 0.0
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 6
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
2012/2013
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
202111V01 202111202 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP 0.0
202211V01 202211202 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
202311V01 202311202 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
202411V01 202411204 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 15
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 25
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 15
P02G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 45
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 120
P02M066V12 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 36
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 15
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 15
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 0.0
2011/2012
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
202111V01 202111202 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP 0.0
202211V01 202211103 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR 0.0
202111V01 202111104 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR 0.0
202211V01 202211202 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
202311V01 202311202 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
202411V01 202411204 Bases psicolóxicas da educación especial TR 0.0
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 15
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 25
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 15
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 15
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 8
P02G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 45
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 105
2010/2011
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
202111V01 202111104 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR 0.0
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP 120
202211V01 202211103 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR 0.0
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 15
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 25
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 15
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 15
P02G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 0.0
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 53

Día de la semana
Martes
Fecha de inicio
2019-10-01
Fecha de fin
2020-01-24
Rango de horas
10:00 - 13:00
Lugar
Despacho 112, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Cuatrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día de la semana
Venres
Fecha de inicio
2019-10-01
Fecha de fin
2020-01-24
Rango de horas
10:00 - 13:00
Lugar
Despacho 112, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Cuatrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)

2019/2020

A relación das situacións socioemocionais de duelo, separacións e bullying co desempeño académico en escolares de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Sensibilización e formación en igualdade de xénero do profesorado de formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As emocións de logro e a súa relación co rendemento en matemáticas e lingua galega en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a optimización das competencias de aprendizaxe cooperativa en alumnado de 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo sobre a identificación e regulación emocional da tristeza, da ira e da ansiedade en alumnado de 6º de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora das habilidades sociais a través da Educación Física no alumnado de terceiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O valor da regulación motivacional persoal e a promoción da autonomía contextual nos resultados de aprendizaxe do alumnado de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Optimización das habilidades emocionais de identificación, facilitación, comprensión e regulación emocional en 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación dos contextos familiar, educativo, grupo de iguais e habilidades sociais e o rendemento académico no alumnado de 6º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Regulación motivacional, percepción de apoio á Autonomía por parte do profesorado e Rendemento académico, en alumnado de Formación Profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención para a mellora da atención e hábitos de autocoidado nunha nena con holoprosencefalia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora da competencia comunicativa nunha alumna con Trastorno do Espectro Autista e Discapacidade Intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
128/10000 Estudo comparativo dos procesos de escritura entre o alumnado con e sen trastorno por déficit de atención e hiperactividade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Detencción de necesidades nos niveis de desenvolvemento dos trazos senso- perceptivo, coordinación senso- motriz e conceptuación, mediante a Escala Observacional do Desenvolvemento en nenos e nenas de 4 anos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A situación do alumnado trans no ensino secundario en Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre os estilos educativos familiares e o rendemento académico no alumnado de sexto de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo das expectativas de inserción laboral dos estudantes de FP do IES Escolas Proval - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo correlacional sobre a influencia dos contextos motivacionais no rendemento académico matemático do alumnado de 5º curso de Educación Primaria na comarca de O Carballiño. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Emocións de logro e regulación motivacional en situacións de aprendizaxe e evaluación, na práctica de malabares en 1º Bacharelato no contexto da Educación Física - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Detección de necesidades nos ámbitos do desenvolvemento somático, reacción motriz e contacto e comunicación mediante A Escala Observacional do Desarrollo en alumnado de 5º de Educación Infantil. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo sobre a calidade da vida familiar en persoas con parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

Revisión bibliográfica sobre intervencións con programas para a mellora da convivencia escolar en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Promoción da motivación no contexto familiar e a súa relación co rendemento académico en escolares de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo cuasi-experimental para a mellora da competencia lectora en alumnado de segundo de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en estratexias de afrontamento en situacións de perda e duelo no alumnado de 6º da Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en estratexias e técnicas de aprendizaxe no alumnado de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención psicoeducativa nun suxeito de 10 anos con Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade (TDAH) e dislexia. Estuvo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O método ABN como alternativa á metodoloxía tradicional de multiplicación en educación primaria: estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Valores en adolescentes que realizan actividade física ou deporte: a deportividade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Variables preditivas da intelixencia emocional e violencia escolar en adolescentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación da calidade e frecuencia do almorzo eo Índice de Masa Corporal (IMC) co rendemento académico nos estudantes de ciclo superior de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a práctica deportiva e a nota académica no alumnado de formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Grao de motivación e importancia dos trazos motivadores que atribúen docentes e alumnado ás tarefas de aula. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Influencia dos factores motivacionais no proceso de ensino - aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo das percepcións do profesorado sobre a Formación Profesional Básica na familia de Administración e Xestión - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da Intelixencia Emocional e da motivación coma factores asociados ao rendemento académico en estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudio correlacional entre o nivel de ansiedade e mindfulness co rendemento académico nos estudantes de 5º de Educación Primaria, 1º e 3º de Educación Secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo comparativo sobre a regulación motivacional para a práctica da actividade física, deporte e para a iniciación de novas actividades acuáticas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo de caso: intervención de apoio académico nun adolescente con discapacidade intelectual e visual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo dunha intervención co Programa CogniFit nun caso dun estudante adolescente con TDAH. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Correlación entre la motivación autodeterminada, el nivel técnico y la velocidad de nado en los estilos crol y espalda en jóvenes nadadores no federados del centro Budo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desarrollo das competencias emocionais do alumnado de 5º curso de Educación Primaria mediante un programa de intervención na aula - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Consecuencias do adestramento do alumnado de 1º ESO nas habilidades emocionais e os seus efectos en canto ao rendemento académico e a diferenza entre sexos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Consecuencias do adestramento do alumnado de 1º ESO nas habilidades emocionais e os seus efectos en canto ao rendemento académico e a diferenza entre sexos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desenvolvemento da creatividade artística na Educación Secundaria Obrigatoria a partir de estratexias e técnicas creativas no contexto do modelo CAIT. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo das habilidades emocionais en alumnado de 1º de Bacharelato e proposta para o seu enriquecemento a través do debuxo artístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a actividade física e o rendemento académico en ciclos de formación profesional de grao superior. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Sala Snoezelen, ambiente de emocións e comunicación para a calidade de vida. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Prevalencia de coñecementos, percepcións e actitudes sobre o maltrato entre alumnos dos futuros docentes de F.P. do Mestrado en Profesorado da Universidade de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora das competencias emocionais dos alumnos do primeiro curso de educación primaria mediante un programa de intervención. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Usos e competencias en Tecnoloxías da Información e Comunicación nun grupo de alumnos de Formación Profesional e o seu profesorado. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intelixencia Emocional. Programa de intervención educativa en nenos e nenas de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa nun alumno con TDAH de segundo curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora de capacidades e habilidades musicais en alumnado de 5º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora do autoconcepto académico, social e emocional en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora do autoconcepto social en alumnado de 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora dos procesos lectores nun alumno de Educación Primaria con dislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliogáfica sobre los problemas de lenguaje en niños con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Adestramento en habilidades sociais e asertividade na preadolescencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
El Desarrollo de las Competencias Matemáticas del alumnado de 2º curso de Educación Primaria mediante Métodos Lúdicos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Análise da frecuencia e calidade de uso das estratexias de aprendizaxe nunha aula de 6º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención didáctica para a mellora da comprensión e os procesos lectores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para la mejora de las estrategias de aprendizaje autorregulado en segundo curso de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional. Programa de intervención educativa en nenos e nenas de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa da psicoloxía positiva para á promoción de tres fortalezas humanas no alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para o desenvolvemento das habilidades emocionais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo sobre a intervención na creatividade narrativa nunha aula de 5º curso de Educación Primaria en Inglaterra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Programa de intervención para a mellora da comprensión lectora en alumnado de sexto de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para o desenvolvemento do pensamento creativo con alumnos e alumnas do cuarto curso do Ensino Primario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para o desenvolvemento do pensamento crítico en nenos e nenas de sexto curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para promover as competencias emocionais en escolares de quinto de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa para o desenvolvemento das competencias emocionais en escolares de 2º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ábaco como ferramenta de estimulación do pensamento matemático en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007