Stuart John Mcnicholls
Profesor/a titular de escola univer.
Contacto
Departamento
Docencia
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 29 |
O05G120V01 | G120981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 11 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 38 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 27 |
O05G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 35 |
O05G120V01 | G120981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 23 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 53 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 35 |
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 27 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 31 |
O05G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 35 |
O05G120V01 | G120981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 6 |
O05G120V01 | G120981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 35 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 47 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 31 |
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 5 |
V01M121V01 | M121206 | Adquisición e Ensino do Inglés | OP | 15 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V01M121V01 | M121206 | Adquisición e Ensino do Inglés | OP | 15 |
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 29 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 35 |
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 31 |
O05G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 29 |
O05G120V01 | G120981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 8 |
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 43 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 29 |
O05G120V01 | G120981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
V01M121V01 | M121206 | Adquisición e Ensino do Inglés | OP | 11 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 29 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 41 |
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 29 |
Titulación | Materia | Nombre | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 23 |
O05G110V01 | G110936 | Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés | OP | 83 |
O05G110V01 | G110938 | Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés | OP | 83 |
O05G110V01 | G110940 | Didáctica da lingua estranxeira: Inglés | OP | 53 |
O05G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 23 |
Traballos dirixidos
2022/2023
Mindfulness nun aula de Primaria: un programa para mellorar a xestión emocional. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Efectividade dun programa de intervención baseado en mindfulness nunha aula de 5º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Eficacia dunha intervención de mindfulness en segundo curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta dun programa de mindfulness dentro dun aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación dun programa de Mindfulness nunha aula de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Deseño e implementación dun programa mindfulness nunha aula de 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta dun programa de mindfulness dentro dun aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness en adiccións: é unha ferramenta viable? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness na natureza. Programa socioeducativo na Asociación Socioeducativa Aloumiños no Bosque. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Introdución ao mindfulness nunha aula de 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Deseño e aplicación dunha programación de Mindfulness dirixida a persoas menores inmersas no sistema de protección en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A igualdade de xénero nas aulas de educación primaria: unha proposta educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Investigación teórica sobre os efectos do mindfulness nas persoas con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
O Mindfulness na escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness e educación. Programa de intervención nunha aula de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness na educación. Bulo ou fartura? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness para o desenvolvemento das competencias emocionais no segundo ciclo da Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión Bibliográfica: Mindfulness na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do mindfulness como ferramenta para o profesorado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de intervencións baseadas en mindfulness en alumnos de preescolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A autorregulación emocional a través do mindfulness en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Mindfulness" en educación: dentro e fora do aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
O Mindfulness no contexto educativo actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción e valoración da práctica mindfulness a través do tempo. Persistencia dos seus beneficios tres anos despois da aplicación do programa no ámbito escolar da Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness: unha ferramenta para a mellora do rendemento académico? Intervención nunha clase de cuarto de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención de ​Mindfulness ​na Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Historias para durmir, contos para espertar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Intervención enfocada a un neno autista nas clases de inglés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Introdución do mindfulness nun aula de educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness nunha aula de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación de mindfulness nunha aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención en mindfulness para alumnado con autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Mindfulness en 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness nunha aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O xogo como unha ferramenta para a aprendizaxe de linguas estranxeiras na fase do xardín de infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Mindfulness e Intelixencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness en relación co TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness no contexto educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness para profesores: A atención plena como recurso docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness: ¿é unha ferramenta necesaria na educación? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
'Un Canto Pleno': O uso de Mindfulness nun coro de voces brancas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Valoración da aplicación dun programa de Mindfulness no primeiro curso do segundo ciclo de Educación Primaria polos tres axentes educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness: estudo sobre a súa aplicación en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
'Un Canto Pleno': O uso de Mindfulness nun coro de voces brancas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación do mindfulness en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Beneficios do Mindfulness en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relevancia da meditación mindfulness no ámbito educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A atención plena (mindfulness) no contexto educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007