Valentín Iglesias Sarmiento

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 60
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 10
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 11
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 20
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 10
O02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 20
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
O02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 20
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 10
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 20
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 60
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 120
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 105
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 75
O05G110V01 G110905 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral OP 75
O05G110V01 G110991 Traballo de Fin de Grao OB 5
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 15
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 10
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo 1º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo 2º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Estudo de caso: Alumno TEA grao 2 con dificultades comunicativas e de interacción social en Educación Primaria social en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención educativa nun caso de Dislexia en Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O modelo de resposta á intervención (RtI) e a mellora do rendemento lector: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise dos coñecementos do profesorado sobre o TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A influencia do estatus socioeconómico no rendemento lector - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Trastorno do Espectro Autista e do desenvolvemento das habilidades sociais: Un estudo do caso e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención en escritura para un alumno TDAH en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Contribución das habilidades cognitivas e matemáticas na resolución de problemas matemáticos en 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de caso. A pragmática nun alumno de Educación Primaria con TEA grao 2 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención para o desenvolvemento das habilidades sociais nun caso con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Análise da Eficacia da Intervención Mediada por Pares e da Multidisciplinar na Interación Social do Alumnado con TEA na Etapa de Educación Infantil: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da Eficacia da Terapia Cognitivo Comportamental en Mutismo Selectivo: unha Revisión Sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento das habilidades matemáticas temperás no Síndrome de Smith-Magenis: estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Síndrome de Williams-Beuren con Discapacidade Intelectual Leve e desenvolvemento de habilidades matemáticas: estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Sturge-Weber e o desenvolvemento das habilidades sociais: un estudo de caso e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A ansiedade e o baixo rendemento matemático: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desorde Evolutivo da Linguaxe (DLD): un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O funcionamiento executivo e a composición escrita no alumnado de Educación Secundaria Obligatoria con TDAH: revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O papel da flexibilidade cognitiva no rendemento matemático: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Perspectiva docente sobre a inclusión do alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Protocolo de Atención Temperá para detectar alteracións de Agudeza Visual en alumnas y alumnos de 2 a 3 años - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    TEA: Programa de Intervención Educativa nun estudo de caso único para o fomento dun sistema alternativo de comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Discapacidade intelectual e comunicación nun alumno con aciduria glutárica tipo II: un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de caso para un alumno con Trastorno Espectro Autista con indicios de comorbilidad en Discapacidade Intelectual na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fomento da linguaxe oral mediante PECS en Educación Infantil: Revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Funcionamento executivo en estudiantes con altas capacidades:unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da provisión dos servizos dos apoyos para o alumnado con Trastorno do Espectro Autista nos centros educativos derivados pola infección da COVID-19. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A comorbilidade no autismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Perfil executivo no alumnado de Educación Infantil con dificultades en lectura. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Revisión sistemática de estudos empíricos acerca da relación das habilidades cognitivas e adaptativas para as habilidades matemáticas básicas en alumnos de 6 a 14 anos con síndrome de Down. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Controversia en torno ao TDAH na infancia e na adolescencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise e contribución das habilidades de dominio xeral, específicas e socio-afectivas ao rendemento aritmético en 3º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectividade da comunicación social en persoas con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectividade da comunicación social en persoas con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Nivel de Formación Profesional para a Atención a Persoas con Trastorno do Espectro do Autismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sistemas hápticos de recoñecemento de expresións faciais e emocións básicas para persoas con discapacidade visual: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Revisión sistemática: Beneficios dos Sistemas Aumentativos e Alternativos de Comunicación (SAAC) en persoas con parálise cerebral (PC) en idade escolar. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Predictores da aritmética en alumnos de 3º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Habilidades sociais e autismo: estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Habilidades socioemocionais no síndrome de Down: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervencións no ámbito das habilidades socioemocionais en aulumnado de Educación Infantil con Trastorno do Espectro Autista: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de caso de síndrome de Down para habilidades sociais en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Efectividade do Modelo Denver de atención temperá na dimensión de comunicación e linguaxe: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Trastorno específico da linguaxe: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Avaliación da eficacia dun programa de educación emocional con alumnado de etnia xitana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudio correlacional entre memoria de traballo e vocabulario receptivo en alumnado oínte e hipoacúsico neurosensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da ansiedade en docentes e familiares de persoas con trastorno do espectro autista. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    «Análise da Escala da Integración Semántica en tres poboacións: alumnos con Autismo, con Síndrome de Down e normo-típicos» - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre as funcións executivas e a comprensión lectora no alumnado con TDAH na etapa de Educación Primaria: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Patriarcado: a realidade das mulleres xitanas na provincia de Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Dislexia e desenvolvemento de habilidades na lectoescritura: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Discapacidade Intelectual Leve e desenvolvemento de habilidades matemáticas temperás: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención en habilidades sociais e comunicativas dun alumno con Trastorno do Espectro Autista nivel 1 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para o desenvolvemento das capacidades emocionales na aula de 5º Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    IMOS EMOCIONARNOS. Deseño e aplicación dun programa de educación emocional nunha aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Discapacidade auditiva e inclusión: unha revisión sistemática en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dificultades na aprendizaxe da aritmética: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A interacción social nun alumno con sospeita de TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastorno do espectro autista e escritura: un estudio de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastorno do Espectro Autista e habilidades sociais: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención sobre a intelixencia emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aspectos socioafectivos e funcionamento cognitivo en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    CEFI e Rendemento Académico: Estudo correlacional en 6º de Educación Primaria en un entorno bilingüe. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Capacidades de dominio xeral e específico no rendemento aritmético e os seus precursores en 6º de educación intail - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Alumnos con TDAH e habilidades instrumentais: unha análise das habilidades subxacentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da competencia comunicativa dun estudante de Educación Infantil con parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Eficacia do Sistema de Comunicación con Intercambio de Imaxes en alumnos de educación infantil con Trastorno do Espectro Autista: Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Variables relacionadas co rendemento matemático en 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    " A intelixecia emocional como ferramenta educativa" Programa de intervención para mellorar a percepción e a comprensión emocional en alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo sobre as habilidades predictoras na comprensión lectora no 3º curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Os prerrequisitos lectores e os procesos cognitivos como predictores das operacións matemáticas en Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención en comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención nunha sospeita de TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Propuesta de intervención en un caso de dificultades de aprendizaje en matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Proposta de intervención no deselvolvemento das capacidades emocionais no ámbito da Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de atención temperá para unha sospeita diagnóstica de TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para a mellora da comunicación nun neno con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención sobre o retraso simple da linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    O funcionamento cognitivo e o rendemento en resolución de problemas matemáticos en nenos con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da comprensión de textos narrativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dificultades de aprendizaxe na lectura. Programa de intervención da comprensión lectora: estratexias cognitivas e metacognitivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007