Augal 2021-2022. 'A canteira da FCSC'

36005 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

De balde No es necesaria reserva.

Coa entrega do Premio á mellor curta

O seminario 17 da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación acolle unha nova sesión da décimo primeira edición da Máster Class Audiovisual Galego Augal. Baixo o título A canteira de FCSC terá lugar un visionado das curtas do curso 2020/2021 realizadas polo alumnado do Grao en Comunicación Audiovisual da Universidade de Vigo. Presentaranse en total cinco traballos: O que queda de nós, dirixida por Miguel Abad; Termis, de Iván Dasilva; Voces Ocultas, de Andrea Varela; Bombas de palenque, de Martín Arufe, e Versos postmortem, de Nico Nargual. Como novidade desta edición entregarase o Premio á mellor curta.

Anótalo en:

Add to Calendar 2021-12-13 16:00:00 2021-12-13 20:00:00 Augal 2021-2022. 'A canteira da FCSC' Coa entrega do Premio á mellor curta Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Facultade de Cienicias Sociais e da Comunicación e Agadic Europe/Madrid public