Ciclo Cine e Lingua: 'Ip Man'

Tipo de evento

Cine

Entrada:

De balde No es necesaria reserva.

Modalidade

No auditorio do edificio Cambón

IP Man, que se proxectará o 26 de marzo, céntrase na historia de Wing Chun, mestre e mentor de Bruce Lee, que combina o estudo das artes marciais cos combates ocasionais. A película de 2008, dirixida por Wilson Yip, desenvólvese na década de 1930 en Foshan, nunha etapa de prosperidade que remata coa ocupación xaponesa, que obriga a Ip a defender a honra do seu pobo.

A entrada é de balde e unha vez rematada a proxección comezará un coloquio moderado pola docente de chinés da Aula Confucio da Universidade de Vigo Lili Wo.

O ciclo Cine e Lingua, organizado pola Vicerreitoría de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria da Universidade de Vigo, acada este ano a súa 10ª edición.

Anótalo en:

Add to Calendar 2019-03-26 20:00:00 2019-03-26 20:00:00 Ciclo Cine e Lingua: 'Ip Man' No auditorio do edificio Cambón Edificio Cambón, sede do Parque Nacional das Illas Atlánticas Universidade de Vigo Europe/Madrid public