Ciclo de conferencias Café con Sal: 'The role of Zostera meadows in the distribution of demersal and benthopelagic marine animals'

• Entidades Colaboradoras
  • Público externo

Fecha de celebración:

20 de octubre de 2020
Desde 11:00 a 11:40

Entidades Colaboradoras , Estudantes , PDI y Público externo

Ecimat

Campus Remoto da Universidade de Vigo

Campus universitario de Vigo. As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

de balde No es necesaria reserva.

Da man de Marisa Gomes, investigadora do CBMA da Universidade de Minho

Continúa o ciclo de conferencias Café con Sal, desta vez dividido en tres conferencias. A primeira delas, da man de Marisa Gomes, investigadora do Centre of Molecular Environmental Biology (CBMA), Universidade de Minho, cun relatorio titulado The role of Zostera meadows in the distribution of demersal and benthopelagic marine animals.

A segunda, da man de Bárbara Leite, investigadora do Centre of Molecular Environmental Biology (CBMA), Universidade de Minho, cun relatorio titulado Monitoring macrozoobenthic communities: Artificial Substrates colonization assessment using DNA metabarcoding approaches.

Por último, a terceira, da man de Catarina Alves, investigadora do Centre of Molecular Environmental Biology (CBMA), Universidade de Minho, cun relatorio titulado The influence of habitat conditions on key ecological processes for marine benthic fauna.

As conferencias son retransmitidas de xeito virtual.

Anótalo en:

Add to Calendar 2020-10-20 11:00:00 2020-10-20 11:40:00 Ciclo de conferencias Café con Sal Da man de Marisa Gomes, Bárbara Leite e Catarina Alves do CBMA da Universidade de Minho Campus Remoto da Universidade de Vigo Ecimat Europe/Madrid public

Programa completo do ciclo1.84 MB