Concerto de primavera

Tipo de evento

Actuacións y Música

Entrada:

De balde Es necesaria reserva.

Coa participación de Pepe Vaamonde Grupo

O Teatro Principal acolle o Concerto de Primavera do campus de Pontevedra, que a Vicerreitoría promove coa colaboración do Concello de Pontevedra. Protagonizado por Pepe Vaamonde Grupo, que presentará o seu espectáculo O mellor dos catro elementos, o concerto contará tamén coa participación da cantareira María Vidal e da Aula Permanente de Música Tradicional do campus.

A actuación conta con entrada gratuíta con invitación. Estas poden recollerse entre o luns 20 e o mércores 23 nas conserxerías das diferentes facultades e escolas, así como na conserxería da Casa das Campás, neste caso ata ás 21.00 horas do propio xoves 23.

Anótalo en: