Docs del Mes: 'Advocate'

Tipo de evento

Cine

Entrada:

de balde No es necesaria reserva.

Na sala de conferencias da Vicerreitoría do campus

O ciclo de cinema documental Docs del Mes, que a Vicerreitoría do campus promove en Pontevedra coa colaboración do Concello, acolle a proxección de a proxección de Advocate un documental de Rachel Leah Jones e Philippe Bellaiche, centrado na traxectoria de Lea Tsemel, unha avogada israelí especializada na defensa de prisioneiros palestinos.

Debido á situación sanitaria, a sala terá un aforo limitado a 15 persoas, abríndose o acceso á sala ás 18.45 horas. A Vicerreitoría ofrece tamén a posibilidade de que 200 persoas poidan visualizar este documental a través de internet nos 15 días seguintes á súa proxección, para o que será preciso remitir un correo electrónico á dirección docspon@uvigo.es.

Anótalo en:

Add to Calendar 2021-02-22 19:00:00 2021-02-22 19:00:00 Docs del Mes: 'Advocate' Na sala de conferencias da Vicerreitoría do campus Vicerreitoría do campus de Pontevedra Vicerreitoría do campus de Pontevedra Europe/Madrid public