'Docs del Mes'. Proxección de 'Time Trial'

36002 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

de balde No es necesaria reserva.

No Teatro Principal

Dentro do ciclo Docs del Mes, que a Vicerreitoría do campus promove coa colaboración do Concello, o Teatro Principal acolle a proxección de Time Trial, documental dirixido Finlay Prestell que achega as últimas carreiras de David Millar, un reputado ciclista escocés que recibiu unha suspensión por dopaxe en 2004, converténdose posteriormente nunha potente voz dentro da loita antidopaxe e volvendo ás competicións como “ciclista limpo”. O documental afonda nos seus últimos días de competición no Tour de Francia, días que servirán ao protagonista para sincerarse consigo mesmo e co público sobre os claroscuros que determinaron a súa biografía deportiva.

Anótalo en:

Add to Calendar 2019-05-20 20:30:00 2019-05-20 20:30:00 'Docs del Mes'. Proxección de 'Time Trial' No Teatro Principal Teatro Principal de Pontevedra Vicerreitoría do campus de Pontevedra Europe/Madrid public