Evento 'Tecno-Startups: oportunidades e modalidades de financiamento para startups tecnolóxicas'

• Entidades Colaboradoras

Fecha de celebración:

29 de octubre de 2021
Desde 9:00 a 13:30

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI y Público externo

Cátedra MN

Edificio Miralles

Praza Miralles s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde Es necesaria reserva.

Semipresencial

Ao abeiro do Cátedra MN en Emprendemento Tecnolóxico

Asisten: Natalia Caparrini, vicerreitora de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria; Carmen García Mateo, directora da Cátedra MN; Fernando Jiménez, xerente de Gradiant e José H. Cánovas Losada, de MN Program

A Cátedra MN en Emprendemento Tecnolóxico organiza o evento Tecno-Startups: oportunidades e modalidades de financiamento para startups tecnolóxicasen colaboración con MN Program, Gradiant e atlanTTic. A cita pretende ser un espazo aberto á participación e nace coa intención de afondar nas oportunidades e modalidades de financiamento para startups tecnolóxicas, e descubrir como atraer a atención de fondos, “family offices” e investidores privados e institucionais ao ecosistema de startups de Galicia.

O evento desenvólvese en formato presencial na sala I do edificio Miralles e o aforo é limitado, polo que é imprescindible reservar praza (formulario de rexistro). Aquelas persoas que non poidan asistir presencialmente terán a oportunidade de seguir o acto a través de streaming.

Programa:

9.00-9.15: Inauguración do evento
9.15-9.30: Entrega dos Premios da Cátedra MN
9.30-11.15: Mesa redonda - O ecosistema do financiamento das startups
11.15-11.45: Descanso
11.45-13.30: Mesa redonda - O futuro que vén
13.30-13.45: Peche do evento

Ao peche do acto asisten Belén Rubio, vicerreitora de Investigación; Rebeca Díaz, directora da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación e David Regades, delegado do Estado Consorcio Zona Franca Vigo.

Anótalo en:

Add to Calendar 2021-10-29 09:00:00 2021-10-29 13:30:00 Inauguración do evento 'Tecno-Startups: oportunidades e modalidades de financiamento para startups tecnolóxicas' Ao abeiro do Cátedra MN en Emprendemento Tecnolóxico Edificio Miralles Cátedra MN Europe/Madrid public

Programa completo da xornada201.5 KB