Exxperimenta en feminino

Desde 9:30 a 18:00

Estudantes , Medios , PAS y PDI

Organiza

Investigadoras de Ciencias y Enxeñaría Informática e Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo

Edificio Politécnico, Campus Universitario As Lagoas s/n

32004 Ourense

Tipo de evento

Actividade infantil , Feira y Talleres

Entrada:

De balde. Es necesaria reserva.

Modalidade

Será en diferente salas do edificio Politécnico

90 investigadoras e alumnas de Ciencias, Enxeñaría Informática e Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo e 230 alumnas e alumnos preuniversitarios. Con estas cifras preséntase a II Xornada de Divulgación en Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas Exxperimenta en feminino, que terá lugar no campus de Ourense o día 6 de febreiro. Cun formato de feira divulgativa, a iniciativa ten como obxectivo fomentar as vocacións científico-tecnolóxicas entre rapazas e rapaces facendo fincapé na visibilización das mulleres científicas e tecnólogas.

Anótalo en:

Add to Calendar 2019-02-06 09:30:00 2019-02-06 18:00:00 Exxperimenta en feminino Será en diferente salas do edificio Politécnico Edificio Politécnico, Campus Universitario As Lagoas s/n Investigadoras de Ciencias Enxeñaría Informática e Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo Europe/Madrid public

Programa892.3 KB