Festiva Novos Cinemas. Encontro coa cineasta Jaione Camborda

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

de balde No es necesaria reserva.

Dentro da programación do Festival Novos Cinemas

No marco da programación do Festival Novos Cinemas, que a produtora Matriuska promove xunto co Concello de Pontevedra e a Vicerreitoría do campus, a Casa das Campás acolle un encontro, aberto ao público, coa cineasta Jaione Camborda, que desenvolve a súa faceta creativa en diferentes campos do cinema, como a escritura, a dirección de arte ou a docencia, e que á fronte da súa propia produtora, Esnatu Zinema, leva case unha década dando forma a Arima, a que será a súa primeira longametraxe.

Tamén dentro da programación de Novos Cinemas, a Casa das Campás acolle ás 12.00 horas a mesa café Educación e cinema, na que participan a cineasta e programadora mexicana Paula Astorga, impulsora do Ficco e do Distrital Festival entre outros proxectos, e o docente e programador Manolo González, impulsor do Chanfaina Lab, encontro que promvoe a interacción entre cineastas e veciños no concello coruñés de San Sadurniño.

Anótalo en:

Add to Calendar 2018-12-14 10:00:00 2018-12-14 12:00:00 Festival Novos Cinemas. Encontro coa cineasta Jaione Camborda Dentro da programación do Festival Novos Cinemas Casa das Campás Festival Novos Cinemas Europe/Madrid public