III Congreso Internacional de Mediación Lectora

  • Estudantes
  • Medios
  • PAS
  • PDI

Fecha de celebración:

26 de marzo de 2020 a las 16:00 28 de marzo de 2020 a las 14:00

Dirigido a

Estudantes , Medios , PAS , PDI y Público externo

Organiza

Concello de Pontevedra , Vicerreitoría do campus de Pontevedra , Facultade de Ciencias da Educacion e do Deporte , Rede de investigación Lijmi y Instituto de Ciencias da Educación da USC

Lugar

Pazo da Cultura de Pontevedra

Rúa de Alexandre Bóveda, s/n
36005 Pontevedra
España

Tipo de evento

Charlas e seminarios , Conferencias y Congreso

Entrada:

de balde Es necesaria reserva.

Modalidade

Presencial

Inserido nas actividades do XXI Salón Internacional do Libro Infantil e Xuvenil

No marco da programación do Salón Internacional do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra, o Pazo da Cultura acolle o III Congreso Internacional de Mediación Lectora, que promoven o Concello de Pontevedra, a Vicerreitoría do campus, a Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte, a rede de investigacíon Lijmi (Literaturas Infantiles del Marco Ibérico e Iberoamericano) e o Instituto de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela.

Coordinado pola profesora Eulalia Agrelo, e orientado a profesorado en exercicio, futuros docentes, técnicos de bibliotecas e outra serie de actores vinculados á selección de materiais de lectura para a infancia e a mocidade, a terceira edición do congreso terá o humor como eixo temático e contará cos relatorios de Jordi Sierra i Fabra, Ana Garralón, Esther Carrodeugas, o Hematocrítico, Gloria  Sánchez, Kiko Da Silva, Ledicia Costas ou Roger Olmos.

As inscricións, de balde, poderán realizarse a partir do 2 de marzo na web do Salón do Libro.

Anótalo en:

Add to Calendar 2020-03-26 16:00:00 2020-03-26 16:00:00 [Suspendido] III Congreso Internacional de Mediación Lectora Inserido nas actividades do XXI Salón Internacional do Libro Infantil e Xuvenil Pazo da Cultura de Pontevedra Concello de Pontevedra Vicerreitoría do campus de Pontevedra Facultade de Ciencias da Educacion e do Deporte Rede de investigación Lijmi Instituto de Ciencias da Educación da USC Europe/Madrid public