Inauguración do Simposio Nacional de la Unión Científica Internacional de Radio, URSI

• Público externo

Fecha de celebración:

20 de septiembre de 2021 a las 17:00 24 de septiembre de 2021 a las 19:40

Estudantes , Medios , PDI y Público externo

Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

Campus Remoto da Universidade de Vigo

Campus universitario de Vigo. As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo

Tipo de evento

Congreso

Entrada:

De balde No es necesaria reserva.

Organizado pola Escola de Enxeñaría de Telecomunicación en formato en liña

A XXXVI edición do Simposio Nacional de la Unión Científica Internacional de Radio, URSI, celébrase en formato non presencial do 20 ao 24 de setembro, organizado desde a Escola de Enxeñaría de Telecomunicación da Universidade de Vigo. A URSI reúne anualmente a investigadores, profesionais e estudantes do ámbito das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións para presentar os seus traballos de investigación e desenvolvemento tecnolóxico.

A apertura do evento, luns 20 ás 17.00 horas, pode seguirse en directo a través da canle directo 1 de UVigoTV.

Anótalo en:

Add to Calendar 2021-09-20 17:00:00 2021-09-20 17:00:00 Simposio Nacional de la Unión Científica Internacional de Radio, URSI Organizado pola Escola de Enxeñaría de Telecomunicación en formato en liña Campus Remoto da Universidade de Vigo Escola de Enxeñaría de Telecomunicación Europe/Madrid public