Miteu. Espectáculo 'El juego de la peste'

32005 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

Consultar. Es necesaria reserva.

No Teatro Principal de Ourense

A programación da  27ª Mostra Internacional de Teatro Universitario de Ourense (Miteu) continúa no Teatro Principal de Ourense co espectáculo El juego de la peste, do Grupo Estable da Aula de Teatro da Universidad de Burgos. Do 1 ao 16 de maio, a cidade de Ourense acolle a celebración deste certame, que contará nesta edición con 17 espectáculos de compañías e aulas de teatro universitarias de catro países. Organizada por Sarabela Teatro, a mostra volve a ter o patrocinio e a participación da Universidade de Vigo, ademais da Deputación de Ourense, a Xunta de Galicia e Cervexas Esmorga.

Nova no Duvi

Web da mostra

Anótalo en:

Add to Calendar 2022-05-15 19:00:00 2022-05-15 19:00:00 Miteu. Espectáculo 'El juego de la peste' No Teatro Principal de Ourense Teatro Principal de Ourense Sarabela Teatro Europe/Madrid public