Parolas con Alumni-Aero

32004 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

De balde. No es necesaria reserva.

No salón de graos do Edificio Politécnico

A Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo inicia un novo ciclo de coloquios, charlas e reunións titulado Parolas con Alumni-Aero. Nel os protagonistas serán egresadas e egresados do centro, que compartirán ás súas experiencias e traxectorias coas persoas asistentes, especialmente alumnado universitario. Nesta primeira sesión estará Marco Casanova, egresado da primeira promoción (2016/2020) e actualmente enxeñeiro de operacións espaciais no Centro de Operacións Espaciais da Axencia Espacial Europea, na cidade de Darmstadt, en Alemaña. Acto aberto ás persoas interesadas.

Web do evento

Anótalo en:

Add to Calendar 2024-04-04 17:45:00 2024-04-04 17:45:00 Parolas con Alumni-Aero. Charla con Marco Casanova No salón de graos do Edificio Politécnico Edificio Politécnico do campus de Ourense Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo Europe/Madrid public

Cartaz933.22 KB