VII Congreso Internacional 'Fugas e Interferencias'

Tipo de evento

Congreso

Entrada:

Diferentes prezos Es necesaria reserva.

Na Vicerreitoría do campus e no CGAC

Sétima edición do Congreso Internacional Fugas e Interferencias, organizado polo grupo de investigación PE4 Imaxe e Contextos. Trátase do único congreso académico centrado na arte de acción, que combina cada ano no seu programa conferencias, mesas de presentación de estudos e performances.

O programa desenvólvese o venres pola mañá na Casa das Campás, mentres que a xornada de tarde, así como a o sábado e o domingo trasládase ao Centro Galego de Arte Contemporánea, en Santiago de Compostela.

Anótalo en: