Workshop 'Retos del emprendimiento en el ámbito marino-marítimo en la Eurorregión Galicia-Norte de Portugal'

Fecha de celebración:

28 de noviembre de 2019
Desde 10:00 a 13:00

Estudantes , PAS y PDI

Campus do Mar y REDE

Edificio Miralles

Praza Miralles s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Charlas e seminarios y Xornadas

Entrada:

De balde Es necesaria reserva.

Impulsado polo proxecto de investigación Sherpa do Mar

O edificio Miralles acolle a celebración do workshop Retos del emprendimiento en el ámbito marino-marítimo en la Eurorregión Galicia-Norte de Portugal ao abeiro do proxecto Sherpa do Mar, impulsado pola Universidade de Vigo. Entre as finalidades deste proxecto está a consolidación dunha rede transfronteiriza de axentes do ámbito mariño-marítimo que favoreza a coordinación e a identificación de sinerxías dos sistemas de apoio ao emprendemento existentes, facilitando a transferencia de coñecemento das universidades e centros tecnolóxicos.

Más información

Para participar é necesario realizar a inscrición a través do seguinte formulario:

Anótalo en: