Xornada de Portas Abertas na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde No es necesaria reserva.

Con charlas e taller de actividades manipulativas

Xornada de Portas Abertas na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía con visitas guiadas organizadas en tres quendas: ás 10.30 h,  12.30 h e 16.00 horas, cada unha delas cunha duración aproximada de unha hora e media. En cada visita realizarase un taller de actividades manipulativas relacionadas con enxeñaría de materiais ou motores e darase unha breve charla explicativa sobre as saídas profesionais dos egresados nos graos de Enxeñaría da Enerxía e de Enxeñaría dos Recursos Mineiros e Enerxéticos.

Anótalo en:

Información sobre as xornadas1.31 MB