Este mércores e xoves ás 13.00 horas no salón de graos da Facultade de Filoloxía e Tradución

12 egresadas do campus participan esta semana nunha xeira informativa sobre as saídas laborais dos estudos de galego

• Estudantado
  • Visitas
DUVI 13/02/2023

Investigación, docencia, asesoramento lingüístico, xestión cultural... Son ben diversas as saídas laborais que teñen por diante as e os titulados de estudos de galego na Universidade de Vigo. Para explicar todas elas e detallar todas as súas posibilidades, esta semana a Facultade de Filoloxía e Tradución acolle unha xeira informativa organizada polo Departamento de Filoloxía Galega e Latina, onde antigas estudantes do centro explicarán ao actual alumnado cales son as saídas posibles no mundo laboral.

As xornadas terán lugar este mércores e xoves de 13.00 horas a 14.00 horas no salón de graos do centro. As encargadas de abrilas será Marinha Paradelo, Julieta Insagaray e Iria Custodio, graduadas en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios, que falarán sobre a oferta de mestrados que ofrece a UVigo para cursar ao rematar o grao, en concreto sobre o máster de profesorado. De seguido, Andrea González Pereira, licencia en Filoloxía Galega e técnica de Normalización Lingüística do Concello do Porriño, que explicará ao alumnado como é o proceso de acceso e o traballo que se realiza neste tipo de servizos. A terceira vía que se abordará nesta primeira xornada será a da investigación. Para falar sobre esta opción estarán María Bará, graduada en Ciencias da Linguaxe e investigadora no Centro Ramón Piñeiro para a investigación en humanidades, e Reyes Rodríguez, doutora pola UVigo e investigadora no Instituto da Lingua Galega. O programa do primeiro día pecharase coa intervención de Andrea Expósito, graduada en Estudos de Galego e Español e profesora no IES Pedro Floriani, que abordará o proceso de oposicións e a docencia en ensino medio.

Na xornada do xoves tamén se falará sobre os estudos de máster, desta volta da man de Aroa Vázquez, graduada en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios, que falará sobre o Mestrado Interuniversitario de Lingüística Aplicada. Outra opción ao rematar os estudos e continuar polo camiño da investigación realizando o doutoramento e investigando na propia Universidade, opción sobre a falará Antía Monteagudo, graduada en Estudos de Galego e Español e actualmente estudante de doutoramento. Tamén existe a posibilidade de converterse en lectora de lingua galega, e sobre esta alternativa disertará Lucía Salceda, graduada en Ciencias da Linguaxe e na actualidade lectora na Universidade do Algarve. Pechará esta segunda xornada e o ciclo en xeral Clara Seco, graduada en Ciencias da Linguaxe, que analizará as posibilidade de desenvolvemento persoal que ofrece o sector cultural.