Zara Tech Challenge - Workshop na Coruña

UVigo - Emprego 19/02/2020

Se es estudante de enxeñaría, dos últimos cursos ou acabas de graduarte, e estás a buscar unha oportunidade laboral que te sorprenda, o programa Zara Talent resultarache de interese. Este programa oferta un rol a tempo completo e proxectos de responsabilidade e impacto real desde o comezo.

Inditex convida o estudantado de enxeñaría da Universidade de Vigo a participar no workshop que se celebrará o vindeiro xoves 27 de febreiro, de 15.00 a 19.00 h, na Universidade da Coruña. O que buscan son perfís técnicos, con coñecementos baseados en software, e mozos e mozas con talento e paixón polo mundo tecnolóxico.

• Estar no último ano de grao/máster ou recén graduado ou graduada
  • Coñecemento en fundamentos da informática, estruturas de datos e algoritmos
  • Demostrar paixón e proactividade pola tecnoloxía (a través da participación en proxectos extracurriculares, prácticas previas, experiencia laboral e hackathons)

Onde e cando?

• A duración do programa é de 6 meses, con posibilidade de unirte ao equipo!
  • Bootcamp onde te formarás coas e cos mellores profesionais.
  • Vivir o programa na Coruña, en plena natureza, onde poderás gozar do mar e do surf, así como dunha gastronomía e cultura pensadas para a xuventude.

Información e solicitudes

Compartirás a experiencia con compañeiros e compañeiras que xa pasaron polo mesmo proceso ca ti e que teñen as mesmas ganas de crecer.

Poderás realizar a túa inscrición desde aquí.