Programa de Doutoramento en Endocrinoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela e a Universidade de Vigo

Área de coñecemento

Área de Ciencias da Saúde

Información administrativa

Facultade de Bioloxía

Coordinación do título

Federico Mallo Ferrer

Centro ao que se adscribe

Escola Internacional de Doutoramento

Vigo

Código RUCT

• Erica María Barreiro Domínguez

Nome: AVALIACIÓN NUTRICIONAL E VALORACION DUNHA NOVA ESTRATEXIA DE APOIO NUTRICIONAL EN PACIENTES DE CIRURXÍA COLORECTAL

Federico Mallo Ferrer, Raquel Sánchez Santos

• Francisco Jesús Represas Carrera

Nome:
      Intervención complexa a pacientes con diabetes mellitus e múltiples estilos de vida non saudables en atención primaria

Ana Clavería Fontán

• Juan Fandiño Gómez

Nome: Activación do receptor de GLP-1 na fibrose pulmonar experimental

Federico Mallo Ferrer, Lucas Carmelo González Matías

Descrición

"O programa pretende unha aproximación multidisciplinar ao estudio do Sistema Endócrino. Este programa busca a formación do doutorando en a estrutura, función, desenrolo, mecanismo de acción hormonal, farmacoloxía, bióloga molecular e aspectos clínicos e patolóxicos do Sistema Endócrino. O programa está orientado a capacitación dos alumnos para realizar investigación en Endocrinoloxía, tanto dende a perspectiva básica como clínica.
    No Programa de Doutorado Interuniversitario de Endocrinoloxía se ofrecen liñas de investigación sobre algunhas das patoloxías mais prevalentes nas sociedades occidentais como a obesidade, a diabetes é súas complicacións: as enfermidades cardiovasculares e osteo-articulares; as enfermidades da Tiroide, e o estudio do sistema neuroendócrino é do control da inxesta de alimentos. En todos estes campos o programa conta con investigadores de referencia no contexto nacional e internacional responsables dos grupos de investigación e da dirección de Teses Doutorais. O principal obxectivo do Programa e aumentar o número de investigadores en Endocrinoloxía e a súa cualificación, e contribuír a consolidar este campo en Galicia e España. Está dirixido a titulados en Medicina, Bioloxía, Farmacia, Veterinaria, Enfermería, Fisioterapia o Física que teña como obxectivo inmediato a realización da teses doutoral como inicio da súa carreira investigadora.
    O Programa de Doutorado Interuniversitario en Endocrinoloxía se imparte de forma ininterrompida dende o ano 1988. Obtivo la Mención de Calidade del MEC dende a implantación de esta cualificación en 2003 e a Mención de Excelencia en 2011: MEE2011-0083 (Resolución de 6 de outubro de 2011, BOE-A-2011-16518, Orde EDU/3429/2010).
    "

Ano comezo impartición: 2013
    Data publicación no DOG:
    Data publicación no BOE:
    Prazas de novo ingreso: 20

• Endocrinoloxía clínica e Nutrición
    • Neoplasia e Endocrinoloxía celular
    • Neuroendocrinoloxía, Obesidade e Metabolismo

O Sistema de Garantía de Calidade de Doutoramento da Universidade de Vigo ten un carácter institucional.

Está dirixido e coordinado a través da Escola Internacional de Doutoramento.

A información xeral sobre a xestión da calidade nos doutoramentos (documentación do sistema de garantía de calidade, política e obxectivos de calidade, programas de calidade, Comisión de Calidade da Eido) está dispoñible nesta ligazón.