Programa de Doutoramento en Endocrinoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela e a Universidade de Vigo

Área de coñecemento

Área de Ciencias da Saúde

Centro ao que se adscribe

Coordinación do título

Federico Mallo Ferrer

Vigo

Código RUCT

Descrición

"O programa pretende unha aproximación multidisciplinar ao estudio do Sistema Endócrino. Este programa busca a formación do doutorando en a estrutura, función, desenrolo, mecanismo de acción hormonal, farmacoloxía, bióloga molecular e aspectos clínicos e patolóxicos do Sistema Endócrino. O programa está orientado a capacitación dos alumnos para realizar investigación en Endocrinoloxía, tanto dende a perspectiva básica como clínica.
No Programa de Doutorado Interuniversitario de Endocrinoloxía se ofrecen liñas de investigación sobre algunhas das patoloxías mais prevalentes nas sociedades occidentais como a obesidade, a diabetes é súas complicacións: as enfermidades cardiovasculares e osteo-articulares; as enfermidades da Tiroide, e o estudio do sistema neuroendócrino é do control da inxesta de alimentos. En todos estes campos o programa conta con investigadores de referencia no contexto nacional e internacional responsables dos grupos de investigación e da dirección de Teses Doutorais. O principal obxectivo do Programa e aumentar o número de investigadores en Endocrinoloxía e a súa cualificación, e contribuír a consolidar este campo en Galicia e España. Está dirixido a titulados en Medicina, Bioloxía, Farmacia, Veterinaria, Enfermería, Fisioterapia o Física que teña como obxectivo inmediato a realización da teses doutoral como inicio da súa carreira investigadora.
O Programa de Doutorado Interuniversitario en Endocrinoloxía se imparte de forma ininterrompida dende o ano 1988. Obtivo la Mención de Calidade del MEC dende a implantación de esta cualificación en 2003 e a Mención de Excelencia en 2011: MEE2011-0083 (Resolución de 6 de outubro de 2011, BOE-A-2011-16518, Orde EDU/3429/2010).
"

Ano comezo impartición: 2013