Grao en Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos

Coordinación do título

Sidonia Martínez Suárez

Descrición

O Grao en Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos ofrece unha aproximación científica e tecnolóxica á industria alimentaria sobre todo o proceso de elaboración dos alimentos, dende a obtención das materias primas ata o proceso de distribución e venda e pasando pola produción, a conservación e o control da calidade tanto dos alimentos como das instalacións onde son manipulados e almacenados.

- Industria alimentaria (produción, departamentos de I+D+i)
- Laboratorios de análises de alimentos
- Consultorías privadas (xestión da calidade, seguridade alimentaria, composición de alimentos)
- Comercialización, comunicación e mercadotecnia
- Docencia e investigación

-Procesado de alimentos.

-Comercialización, comunicación e marketing.

-Seguridade alimentaria.

-Coñecer e comprender os riscos alimentarios, capacitando o estudantado para a súa análise e avaliación.

-Coñecer e comprender os procedementos e mecanismos de análise de alimentos.

-Coñecer e comprender as normativas vixentes en materia de alimentación, tanto nacionais como internacionais.

-Coñecer e comprender os procesos de xestión da seguridade alimentaria.

A mobilidade de estudantes céntrase nos programas SICUE (Sistema de Intercambio entre Centros Universitarios Españois), Erasmus, no ámbito europeo, e o programa ISEP cos Estados Unidos. Dentro do programa SICUE, a Facultade de Ciencias ten acordos con cinco universidades españolas e ofrece 11 prazas de intercambio; no marco do programa Erasmus, existen acordos con 22 universidades, cun total de 36 prazas; finalmente, o programa ISEP ofrece 125 prazas en universidades estadounidenses.

Persoas con interese por coñecer e comprender:

- Os riscos alimentarios, a súa análise e avaliación
- Os procedementos e mecanismos de análises de alimentos
- As normativas vixentes en materia de alimentación, tanto nacionais como internacionais
- Os procesos de xestión da seguridade alimentaria