cacti uvigo investigacion

A I+D+i na UVigo

A nosa experiencia e capacidade de innovación fannos un socio ideal para o desenvolvemento conxunto de proxectos multidisciplinares e transnacionais

Dende o noso nacemento, na Universidade de Vigo apostamos pola excelencia co obxectivo de converternos nun referente innovador dentro do sistema universitario, tanto na investigación básica como na aplicada; na xestión e na transferencia do coñecemento. O mesmo obxectivo é o que impulsa o proceso de internacionalización das nosas actividades.

En esquema podemos dicir que somos unha institución:

• Emprendedora. Creamos, difundimos e transferimos coñecementos e I+D+i ao tecido produtivo, liderando alianzas estratéxicas por medio de centros e plataformas tecnolóxicas.
  • Innovadora e de progreso nos procesos de investigación básica e aplicada.
  • Consolidada na nosa proxección internacional.

Os nosos números máis significativos

Persoas investigando

PERSOAS INVESTIGANDO

Grupos de investigación

GRUPOS DE INVESTIGACIÓN

En recursos captados

+24 M€

EN RECURSOS CAPTADOS

En I+D contratada

+6 M€

EN I+D CONTRATADA

Patentes activas

PATENTES ACTIVAS

Empresas basadas no coñecemento

NOVAS EMPRESAS BASEADAS NO COÑECEMENTO

A Vicerreitoría de Investigación e Transferencia

É a estrutura que dirixe a política científica, as actividades da promoción, difusión, xestión da investigación, desenvolvemento e innovación. Ten competencias sobre as axudas á investigación propias e alleas, a formalización de contratos e convenios, a transferencia de resultados de investigación e a xestión e coordinación de todos os recursos de investigación (infraestruturas, equipamentos, institutos e centros de investigación).

IR Á VICERREITORÍA